لیگ برتر فوتبال شروع بازی های هفته یازدهم یا یک دقیقه سکوت


ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906365

تسلیت سازمان لیگ به مناسبت حمله تروریستی به حرم شاهچراغ

سازمان لیگ فوتبال ایران ضمن محکومیت حادثه تروریستی حمله به حرم حضرت شاهچراغ (علیه السلام) شیراز این حادثه دردناک و تلخ را به ملت محترم ایران تسلیت می گوید و به همین مناسبت تمامی مسابقات لیگ برتر را به ملت عزیز ایران تسلیت می گوید. هفته یازدهم لیگ برتر قرائت می شود یک لحظه سکوت برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دشمنان اسلام و مسلمین با چهره شنیع گروه تکفیری داعش باز هم در اقدامی تروریستی و ناجوانمردانه با حمله وحشیانه به سومین معبد اهل بیت(ع) کشورمان؛ حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و کشتار بی‌رحمانه زائران در آن آستان مقدس، حادثه‌ای هولناک و دلخراش را رقم زد که موجب تأثر و تأثر فراوان شد.

چنین اقدامات وحشیانه ای بدون شک ناشی از غیرانسانی بودن و هویت ضد انسانی این گروه تکفیری است و موجب انزجار عمومی خواهد شد.
سازمان لیگ فوتبال ایران به نمایندگی از جامعه فوتبال کشور ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و تسلیت به مردم شریف ایران و مردم شهیدپرور استان فارس و بازماندگان، از خداوند متعال برای شهدای مظلوم رحمت و مغفرت الهی و برای عموم مردم شریف ایران تسلیت عرض می نماید. از این حادثه تلخ و دردناک و امیدواریم مصدومان این حادثه به زودی سلامتی خود را بدست آورند.
به همین مناسبت تمامی دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر با قرائت فاتحه و یک دقیقه سکوت برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید