لیگ برتر فوتبال 5 دقیقه طوفان قرمز برای 3 امتیاز برد / سکوت تلخ “آرام” در سرمای مشهد!


ساعت: 19:14
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808468

دیدار تیم های فوتبال نساجی و پرسپولیس با برتری سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال نساجی و پرسپولیس در چارچوب هفته هفدهم بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17 امروز (دوشنبه 24 بهمن ماه) در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند.

در ابتدا به دلیل حضور برخی از هواداران سرخپوشان در تهران، این دیدار با دقایقی به تاخیر افتاد و شباهت عجیب لباس های ورزشی دو تیم به یکدیگر، ضمن ایجاد حاشیه هایی، اعتراض بازیکنان را به همراه داشت. با این حال نیمه اول ناکامی های زیادی داشت و در 15 دقیقه ابتدایی 3 گل به ثمر رساند تا پرسپولیس برای بردن این نیمه راهی رختکن شود. وحید امیری با یک گل و یک پاس گل در این نیمه در دوران متزلزل مدافعان و مدافعان نساجی درخشش خیره کننده ای داشت.

در نیمه دوم مسابقه نسبت به نیمه اول رد و بدل شد و توپ بیشتر در مرکز زمین جریان داشت اما تک ضربات دو تیم که هر کدام تهدیدی برای سنگر لرزان آنها بود. در شرایطی که شاگردان خاموش به تساوی و بازگشت امیدوار بودند، اخراج به نساجی پایان داد و اشتباه مدافعان مازنی گل دیگری را برای پرسپولیس رقم زد تا هفته هفدهم سرخ پوشان با پیروزی مهم خارج از خانه به پایان برسد.


منسوجات 1
گل: کریم اسلامی 15


پرسپولیس 3
گل: کمال کامیابی نیا ۲ – وحید امیری ۶ – حامد پاکدل ۹۱

کادر نساجی: علیرضا حقیگی، سعید گلم علی بیگی، امیرمهدی جانمالکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، کریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی (18 – حسن نجفی)، مسعود ساباجی.

تیم پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرج، علی نعمتی، وحدت حنان اف، سعید آقایی، منوچهر صفروف، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی.

داور: سیدرضا مهدوی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید