لیگ برتر هندبال به مرحله پلی آف صعود کرد/ مس – سپاهان و ذوب آهن – شهید شاملی


ساعت: 10:55
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834035

مرحله پلی آف لیگ برتر هندبال ایران فردا (دوشنبه) برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، رقابت های لیگ برتر هندبال ایران با برگزاری دیدارهای پلی آف وارد مرحله حساسی می شود و چهار تیم حاضر در این مرحله باید برای تعیین تکلیف نهایی به مصاف یکدیگر رفت و برگشت کنند. فینالیست های لیگ برتر هندبال.

در مرحله پلی آف لیگ برتر هندبال ایران که روز دوشنبه 6 اردیبهشت ماه پیگیری می شود در اولین دیدار تیم های شهید شاملی کازرون و ذوب آهن از ساعت 20:30 در سالن ملت اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نیروی زمینی شهلی شاملی کازرون با دفاع از عنوان قهرمانی در مرحله گروهی لیگ برتر تنها مغلوب سپاهان شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در جایگاه دوم جدول قرار گرفت. کازرونی ها در تلاش برای تکرار قهرمانی فصل گذشته هستند.

از سوی دیگر ذوب آهن با 25 امتیاز به عنوان تیم سوم مرحله گروهی راهی پلی آف شد و حالا باید به مصاف قهرمان فصل گذشته لیگ برتر برود. ذوبی ها امیدوارند با شکست حریف خود به فینال برسند و سال ها بعد دوباره قهرمان لیگ برتر شوند.

در دومین دیدار مرحله پلی آف، تیم های سپاهان و مس کرمان از ساعت 22:30 در سالن شهید تجلی کرمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. سپاهان که مرحله گروهی لیگ را با برتری به پایان رساند، تنها با یک شکست از 18 بازی و 34 امتیاز به مرحله پلی آف لیگ رسید و امید زیادی دارد تا بتواند با غلبه بر حریف خود به فینال لیگ برتر راه پیدا کند. به مقام قهرمانی دست یابد.

مس کرمان نیز با 20 امتیاز به عنوان چهارمین تیم مرحله گروهی لیگ برتر در مرحله گروهی راهی پلی آف شد و حالا این شانس را دارد که با نمایشی خوب به فینال برسد و قهرمانی دو فصل پیش خود را تکرار کند.

دیدار برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر هندبال ایران یازدهم اردیبهشت و دیدارهای فینال و رده بندی روزهای هفدهم و نوزدهم اردیبهشت ماه به میزبانی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید