پلی آف لیگ برتر هندبال / شهید شاملی کازرون در یک قدمی فینال برای بزرگنمایی کلیک کنید


ساعت: 23:37
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834432

در اولین دیدار مرحله پلی آف لیگ برتر هندبال ایران، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون موفق شد با نتیجه 25 بر 33 مقابل ذوب آهن اصفهان به برتری برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در اولین دیدار مرحله پلی آف لیگ برتر هندبال ایران، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون موفق شد با نتیجه 25 بر 33 مقابل ذوب آهن اصفهان به برتری برسد.

در این دیدار که به میزبانی تالار ملت اصفهان برگزار شد، ذوب آهن در نیمه اول با نتیجه 10 بر 9 مقابل حریف میزبان را واگذار کرد. دیدار دو تیم در نیمه دوم پیگیری شد و در پایان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با نتیجه 25 بر 23 مقابل نماینده اصفهان به برتری رسید.

در 15 دقیقه ابتدایی بازی دو تیم امتیازات را رد و بدل کردند و چندین سیو زیبای علی رحیمی و فواد فرهادی باعث جذابیت بیشتر دروازه بانان دو تیم شد.

در دقیقه 16 برای اولین بار در این نیمه ذوب آهن با یک گل از حریف پیش افتاد اما این نتیجه تا دقیقه 19 ادامه داشت و شهید شاملی کازرون با یک گل پیش افتاد.
در دقیقه 21 شهید شاملی برای اولین بار اختلاف را به دو گل رساند اما در دقیقه 25 ذوب آهن بار دیگر با نتیجه 8 بر 9 پیش افتاد.
در نهایت نیمه اول این دیدار با نتیجه 10 بر 9 به سود نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به پایان رسید.

شهید شاملی نیمه دوم را با پیروزی آغاز کرد و در 5 دقیقه اول اختلاف را به 3 گل رساند.
در ادامه کار تلاش ذوب آهن اصفهان بی نتیجه ماند و فولادها تنها با دو اختلاف امتیازی نتیجه نیروی زمینی شهید شاملی کازرون را ترک کردند.

دیدار برگشت دو تیم روز یازدهم اردیبهشت میزبان کازرون خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید