لیگ برتر هندبال شمالی به دنبال حفظ صدرنشینی، سپاهان به دنبال بازگشت به صدر/هفته هشتم داوران معرفی شدند


ساعت: 19:51
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915417

هفته هشتم لیگ برتر هندبال مردان کشور فردا (یکشنبه) با برگزاری شش دیدار ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته هشتم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور پس از تعطیلی دو هفته ای فردا یکشنبه سیزدهم آذرماه با برگزاری شش دیدار پیگیری می شود و برنامه دیدارهای این هفته به شرح زیر است. .

گتی پسند اصفهان – نفت و گاز گچساران / ساعت 15:00 به میزبانی تالار شهید سجادی اصفهان

تیم گیتی پشند در دیداری حساس در خانه باید میزبان نفت و گاز گچساران باشد. گیتی پشند که در هفته هفتم خارج از خانه مقابل ذغال سنگ طبس مغلوب شد، این هفته با شکست دو تیم نفت و گاز گچساران، دو امتیاز از این دیدار را از آن خود کرده و با 6 امتیاز در جدول رده بندی از رده ششم جدول قرار خواهد گرفت. نتیجه را بهبود بخشید و از سوی دیگر نفتی در آخرین دیدار در یک مبارزه نزدیک مغلوب پیکان خراسان شد. نفت و گاز گچساران تا اینجای فصل با 4 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و برای فرار از انتهای جدول باید تمام تلاش خود را در این هفته به کار گیرد تا با کسب حداقل امتیاز از انتهای جدول جدا شود.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون – ذغال سنگ طبس / ساعت 16 مجموعه ورزشی تختی کازرون

تیم پیشتاز نیروی زمینی در هفته هفتم موفق شد در دیداری نسبتا آسان با تفاضل گل بسیار زیاد دفاع رعد البرز را شکست دهد و با تفاضل گل بهتر با 13 امتیاز به صدر جدول صعود کند. شاگردان مسعود ظهرابی این هفته در خانه بازی سختی مقابل ذغال سنگ طبس دارند. تیمی که در آخرین دیدار خود موفق شد گتی پسند اصفهان را شکست دهد و اکنون با 7 امتیاز در رده پنجم لیگ برتر قرار گیرد.

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – زاگرس اسلام آباد غرب / ساعت 16:00 مجموعه ورزشی انقلاب شهر اسلام آباد

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان این هفته به استان کرمانشاه و اسلام آباد غرب سفر می کند و هم اکنون با 13 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به شاملی در رده دوم جدول قرار دارد. شاگردان رحیمی زاده موفق شدند در دربی اصفهان در هفته هفتم سپاهان نوین را شکست دهند در حالی که در همان روز زاگرس اسلام آباد غرب در دیداری نزدیک در اصفهان با نتیجه 30 بر 29 مغلوب میدان هوانیروز اصفهان شدند. نماینده استان کرمانشاه تا اینجای فصل تنها 5 امتیاز کسب کرده و در حال حاضر در رده هفتم جدول قرار دارد. مدیریت زاگرس بر عهده علیرضا بیکماز مربی پرتلاشی است که این تیم را قهرمان لیگ دسته اول باشگاه های ایران کرد و حق حضور در لیگ برتر را برای زاگرس پس گرفت.

سپاهان نوین اصفهان – رعد دفاع البرز / ساعت 16:00 سالن ورزشی شهید میثمی اصفهان

شاگردان شهداد مرتجی از سپاهان نوین اصفهان با وجود برگزاری یک بازی دوستانه برای تماشاگران در هفته هفتم مقابل فولاد مبارکه سپاهان شکست خوردند و این هفته به دنبال افزایش امتیازات خود در جدول لیگ هستند. آنها اکنون 8 امتیازی هستند و در رده چهارم جدول قرار دارند و برای حفظ این موقعیت باید در این هفته از خط دفاعی رعد آلبرز عبور کنند. تیم رعد نظامی اما جوان و پرتلاش در آخرین نبرد خود مقابل لیدرهای لیگ شکست خورد و حالا با 5 امتیاز و تفاضل گل کمتر نهمین تیم لیگ است.

پرواز اصفهان-نخلستان دشستان / ساعت; ساعت 18:00 ورزشگاه شهید سجادی اصفهان

پرونده کارت هفته هشتم لیگ برتر هندبال مردان فردا با دیدار تیم های هوانیروز اصفهان و نخلستان دشستان بسته می شود. تیم نظامی نیروی هوایی هوانیروز متشکل از بازیکنان جوان و سرباز هم اکنون با 4 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و از سوی دیگر شاگردان محمدرضا رجبی با یک امتیاز بیشتر اما سه رتبه کمتر از بالاترین رتبه را به خود اختصاص داده اند. تیم هفتم لیگ برتر هندبال. فراز آخرین بازی خود را برد و در هفته هفتم مقابل مس کرمان در آن سوی میدان نخلستان شکست خورد.

پیکان خراسان – صنعت مس کرمان / سالن اختصاصی هندبال سربداران سبزوار

پیکان خراسان پس از شش بازی بالاخره در هفته هفتم امتیاز کسب کرد. پکانی ها موفق شدند نفت و گاز گاچاران را خارج از خانه با یک گل شکست دهند تا اولین برد فصل خود را جشن بگیرند. از سوی دیگر، شاه نشین صنعت مس کرمان با حضور حمید صادق در رده سوم لیگ برتر قرار دارد و تنها یک امتیاز با تیم های شهید شمالی کازرون و فولاد سپاهان اصفهان فاصله دارد. مسی فصل گذشته همراه با ذوب آچان در لیگ سوم شد. دیدار این دو تیم روز شنبه با توافق طرفین و تایید کمیته مسابقات برگزار شد و با نتیجه 24 بر 35 به سود صنعت مس کرمان به پایان رسید.

لازم به ذکر است؛ هفته هشتم لیگ برتر هندبال مردان ایران فردا یکشنبه 22 آذرماه در حالی برگزار می شود که این رقابت ها به دلیل برگزاری اردوی دو هفته ای تیم ملی بزرگسالان تعطیل بود و هفته نهم این رقابت ها روز جمعه پیگیری می شود. ، 18 دسامبر.

اعلام اسامی داوران، نمایندگان فدراسیون و مسئولان فنی در هفته هشتم لیگ برتر

اسامی داوران، نمایندگان فدراسیون و مدیر فنی هفته هشتم لیگ برتر به شرح زیر است:

پرواز اصفهان – نخلستان دشستان

نمایندگان داوران: وحید افرا و رهام تقویان

نماینده فدراسیون: اکبر خاکپور

سرپرست فنی: سیف الله حیدرپور

پیکان خراسان – صنعت مس کرمان

نمایندگان داوران: مهدی یاری و آرش عزیزی

نماینده فدراسیون: منصور برکی

مسئول فنی: محسن کرباشی

اسلام آباد زاگرس – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان

نمایندگان داوران: جواد ساعدی و مصطفی پاک اکید

نماینده فدراسیون: مهدی اکبری

مدیر فنی: کاظم عربی

گیتی پسند اصفهان – نفت و گاز گچساران

نمایندگان داوران: افشین خراسانی و حامد دربهانی

نماینده فدراسیون: صارم بنکداری

مدیر فنی: مهدی ترابی

سپاهان نوین اصفهان – تندر دفاع البرز

نمایندگان داوران: احمدرضا محمودی و عبدالله ساجدی

نماینده فدراسیون: عبدالصائب نکویی

مدیر فنی: حسن گل مینا

نیروی زمینی شهید شمالی کازرون – زغال سنگ طبس

نمایندگان داوران: افشین افشاری و رضا تمرگی

نماینده فدراسیون: مصطفی بابا ملکی

مدیر فنی: علیرضا سلیمانی

دیدگاهتان را بنویسید