لیگ بین‌المللی اسکی آلپاین کیادربندسری و احمدی در روز اول پیشتاز هستند

ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799182

اولین روز از هفته سوم لیگ بین المللی اسکی آلپاین (انتخابی بازی های المپیک زمستانی 2022) به همت پیست بین المللی اسکی دربندسر با قهرمانی محمد قیادربندسری در بخش مردان و عاطفه احمدی در بخش بانوان همراه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، در جریان رقابت های انتخابی المپیک زمستانی، هفته سوم مسابقات بین المللی اسکی آلپاین امروز یکشنبه 19 دی ماه به میزبانی پیست بین المللی دربندسر آغاز شد و ادامه خواهد داشت. تا چهارشنبه 22 دی.

در پایان اولین روز از مسابقات مارپیچ کوچک در قسمت بانوان عاطفه احمدی از شرکت خودروسازی ایلیا قهرمان شد. صدف ساوه شمشکی از باشگاه آتوسفیر و زیبا کلهر نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در آقایان محمد کیادربندسری از شرکت تله کابین دربندسر اول و قهرمان شد، حسین ساوه شمشکی دوم شد و سید مرتضی جعفری از باشگاه آتوسفیر سوم شد.

این مسابقات که تا روز چهارشنبه 22 دی ماه ادامه دارد، توسط شرکت تله کابین دربندسر و هیئت اسکی استان تهران در دوبخش بانوان و آقایان و زیر نظر فدراسیون جهانی اسکی و فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی پیگیری می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید