لیگ قهرمانان آسیا سقوط یک درجه ای ایران در رده بندی باشگاه های آسیایی / فرصت تغییر سهمیه به 2 + 2 + عکس

ساعت: 14:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801318

بر اساس رده بندی سایت جهانی «فوتی رنکینگ»، فوتبال ایران در رده پنجم جدول باشگاه های آسیا قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ Footy Rankings رده بندی مسابقات باشگاهی آسیا را منتشر کرد که ایران با 54044 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

این در حالی است که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز رده بندی جدیدی را در سایت خود منتشر نکرده است و طبق رده بندی قبلی کشورمان پس از عربستان، کره جنوبی و ژاپن در رده چهارم قرار دارد.

اگر این رده بندی کشورهای آسیایی تا پایان سال 2022 باقی بماند، تعداد سهمیه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2024 به سهمیه 2 + 2 (دو سهمیه در مرحله گروهی و دو سهمیه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا) تغییر می کند. AFC). پیش از این تیم های اول و دوم لیگ برتر و قهرمان جام حذفی باید مستقیماً در مرحله گروهی شرکت می کردند و تیم سوم لیگ باید در مرحله پلی آف شرکت می کرد که به استثنای استقلال در سال 2022 در مسابقات شرکت خواهد کرد. و پرسپولیس، فولاد و سپاهان. ایران در لیگ قهرمانان 2023 هم شانس 1 + 3 دارد.

رده بندی برتر بر اساس نتایج تیم های هر کشور در مسابقات باشگاهی آسیا در چهار فصل اخیر ورزشی است. ایران در آسیا پس از عربستان، ژاپن، کره جنوبی و ازبکستان رتبه پنجم و در منطقه غرب قاره کهن رتبه سوم را دارد.

14001027000488 Test NewPhotoFree خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید