ماجراهای اسکوچیچ تمام نشده است روز جدید

ماجراهای اسکوچیچ تمام نشده است

با وجود مهار بازیکنان ایران در جریان مسابقه و تا آخرین لحظه بازی، سبک بازی ضد فوتبال لبنان، تاخیرهای مکرر، دراز کشیدن روی زمین پس از هر برخورد عادی و البته حمایت قابل توجه داور از همان گیم پلی بازی. باعث. نیمکت ایران پس از به ثمر رساندن گل حرکتی انفجاری از خود نشان داد.

نکته جالب دیدار ایران و لبنان حضور پرتعداد تماشاگران در ورزشگاه صیدا بود که این دیدار بدون تماشاگر برگزار می شود. این در حالی است که تیم میزبان تعدادی تماشاگر را پشت دوربین به ورزشگاه آورده بود که در زمان های مختلف مسابقه علیه ملی پوشان سروصدا کردند.

در عین حال اگر فیلم مسابقه را به خصوص در نیمه دوم تماشا کنید، تیم پزشکی دو نفره لبنان حداقل 6 بار وارد زمین شده و با بازیکنان لبنانی رفتارهای متفاوتی دارد. در حالی که داور پس از هر مصدومیت درخواست برانکارد می کرد، تیم پزشکی به آرامی و با عجله وارد زمین شد و تا حد امکان زمان ممکن را از بین برد و از دورترین منطقه حرکت کرد.

لبنانی سه بار برانکارد را در زمین گذاشت و البته به جز در مورد کاپیتان تیم، در سایر موارد پس از خروج بازیکن از زمین آماده ورود سریع به زمین بود. این تاخیرها باعث شد تا دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران بعد از گل سردار تست رفتاری نشان دهد که کمتر از او ندیده بودیم.

اسکوچیچ پس از گل تست به سمت بازیکنان ایران دوید و درست مقابل نیمکت لبنان ایستاد و با مشت های گره کرده حاضران در ورزشگاه را تشویق کرد. نیمکت لبنانی ها این کار را دوست نداشتند و به سمت سرمربی تیم ملی ایران هجوم بردند. البته اسکوچیچ در این صحنه واکنش دیگری نداشت و در حالی که داور به صحنه گل محاکمه نگاه می کرد با نظر داور چهارم و رای داور از زمین بیرون رانده شد و ادامه بازی را از روی زمین تماشا کرد. بستر، زمینه.

اسکوچیچ که در سه نوبت مکرر این لیست را به ایران بازگرداند، روز خاصی را روی نیمکت تیم ملی سپری کرد. روزی که در غیاب مهدی طارمی، فوق ستاره تیم ملی با پیروزی شیرین و آخرین ثانیه دنبال شد. در شرایطی که بسیاری از منتقدان فکر می کردند بازیکنانی مثل آزمون و نورالهی که دو گل برای تیم ملی به ثمر رساندند باید زمین را ترک کنند.

پس از این اتفاقات بود که ایوان هاسک، سرمربی چک تیم ملی لبنان به انتقاد از اسکوچیچ پرداخت و رفتار او را شایسته مربی ای که تیمش به جام جهانی می رود ندانست. البته بعد از عصبانیت مربیان بعد از گل تساوی خاطرات زیادی داریم و این برای ما به عنوان یک عصبانیت مقدس باقی می ماند. نکته جالب اینکه پس از گل احمد نوراللهی، این بار قسمت دیگری از نیمکت لبنان به بازیکنان ما رسید که احسان حاج صفی بیش از سایرین روی صحنه حضور داشت و درگیری ها با دخالت دیگران به پایان رسید تا ملی پوشان تیم می توانست روی چمن بازی کند.Sidon یک جشن صمیمی را جلوی دوربین FF به نمایش گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید