ماجرای حمله به کنسرت گرشا رضایی چه بود؟

گرشا رضایی که شامگاه 18 تیرماه در سینما قدس سیرجان روی صحنه رفته بود، در جریان این حادثه مورد حمله افراد ناشناس با سلاح سرد قرار گرفت و دو نفر مجروح شدند.
شب گذشته فیلم های ضبط شده از کنسرت گرشا رضایی در فضای مجازی منتشر شد که از حمله افراد ناشناس به کنسرت این خواننده خبر داد.

پس از حمله به کنسرت چندین نفر زخمی شدند
بر اساس فیلم های منتشر شده، حمله کنندگان به کنسرت رضایی علاوه بر ایجاد فضای رعب و وحشت، شیشه های سالن را شکستند اما ظاهراً با مقاومت ماموران امنیتی نتوانستند وارد سالن کنسرت شوند. اما بر اساس اظهارات خواننده و برگزارکننده، بر اثر این حادثه چند نفر مجروح شدند. همچنین بر اثر این اتفاق گرشا رضایی و گروهش موفق به ترک محل برگزاری کنسرت شدند.

درخواست گرشا رضایی برای برخورد با مهاجمان
حالا رضایی در استوری در واکنش به این اتفاق نوشت: «دوستان عزیزم ممنون که مراقب سلامتی من هستید. من بچه های گروه و اهالی عزیز سیرجان که در کنسرت حضور داشتیم در سلامت کامل به سر می بریم. البته به نظر می رسد دو تن از دوستان پرتلاش اداره فرهنگ شهرستان به صورت سطحی مجروح شده اند که خدا را شکر از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار هستند. امیدوارم با عواملی که امنیت کنسرت ها را زیر پا گذاشته اند برخورد قانونی شود که واقعا مایه شرمساری است.»

درامرها با چهره های نقابدار به کنسرت حمله کردند
در همین رابطه مدیرعامل موسسه آوای عرش که مسئولیت برگزاری این کنسرت را بر عهده داشت به ایسنا درباره این اتفاق توضیحاتی داد و گفت: حوالی ساعت 23 در دومین جلسه کنسرت دو راهزن که صورت خود را پوشانده بودند. ، به قصد برهم زدن کنسرت اقدام به ورود به سالن کردند. در این حادثه یکی از نیروهای راهنما و یکی از نیروهای موسسه بر اثر مقاومت این دو نفر در بدو ورود به سالن مجروح شدند که به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شدند.

پلیس وارد عمل شد
به گفته حمیدی، این دو مرد قمه دار پس از ناکامی در ورود به سالن با موتورسیکلت بدون پلاک از محل متواری شدند.

دیدگاهتان را بنویسید