ماجرای خرید جنجالی پرسپولیس همچنان ادامه دارد

ماجرای خرید جنجالی پرسپولیس همچنان ادامه دارد

سینا اسدبیگی هافبک فصل گذشته ذوب آچان چهارشنبه گذشته با عقد قراردادی رسمی به پرسپولیس پیوست، موضوعی که به شدت مورد انتقاد مسئولان باشگاه ذوب آچان قرار گرفت و این باشگاه اعلام کرد هافبک جدید سره پوشان با این باشگاه قرارداد داخلی امضا کرده است.

اسدبیگی که مدتی در تمرینات پیش فصل ذوب آهن حضور داشت، ظاهراً قراردادی را که از طریق «واتس اپ» برای او ارسال شده بود، امضا کرد و در پی توافق مدیر برنامه هایش با مسئولان باشگاه ذوب آهن، نسخه ای از قرارداد را برای باشگاه ارسال کرد. بعد از چند روز قرارداد جدیدی با پرسپولیس امضا کرد. گفته می شود علت عقد قرارداد جدید اسدبیگی با پرسپولیس عدم پرداخت مبلغ توافق شده در موعد مقرر برای فصل جدید بوده است.

باشگاه ذوب آهن اعلام کرده است که از اسدبیگی به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت خواهد کرد اما هنوز اقدام رسمی از سوی باشگاه اصفهانی صورت نگرفته و این باشگاه در حال استعلام از مراجع مربوطه است.

در صورت شکایت رسمی ذوب آهن از اسدبیگی و باشگاه پرسپولیس، کمیسیون تعیین وضعیت و فدراسیون فوتبال به احتمال زیاد از فیفا می خواهند که تکلیف این پرونده را مشخص کند. باید دید سرانجام این پرونده چه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید