ماجرای درگیری عجیب در دربی و بسته شدن بازیکنان

ماجرای درگیری عجیب در دربی و بسته شدن بازیکنان

محمد نوازی درباره دربی پایتخت 98 که پنجشنبه هفته جاری در هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار می شود، گفت: بسیار خوشحالیم که استقلال با این رکورد و اختلاف امتیاز در صدر جدول قرار دارد. البته این امر با تلاش بازیکنان و کادر فنی محقق شده است، حفظ تیم در بالای جدول یک معمای بزرگ است و باید هوشمند بود، خدا را شکر تا هفته بیست و دوم لیگ برتر خوب کار کردند. لیگ اینجا

وی گفت: دربی سه امتیازی است اما به دلیل سنتی بودن حواشی زیادی دارد. پیش بینی من این است که استقلال با همین نتیجه یک بر صفر بازی را می برد. با شرایطی که هر دو تیم دارند باج نمی دهند. سرنوشت استقلال در این فصل خوب است و امیدوارم دربی نتیجه خوبی برای استقلال داشته باشد.

بازیکن سابق استقلال با اشاره به عصبانیت علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی گفت: هر زوج عالی هستند و برای استقلال زحمت کشیده اند. فردی که از استقلال می رود و مربی تیم دیگری می شود، به کارش تعهد دارد. دلیلی ندارد محمد نوازی اگر به تیم دیگری برود کوتاه بیاید چون قبلا استقلالی بوده است. این اتفاقات شکل و شمایل زیبایی ندارند. به هر دو می گویم به هم احترام بگذارند. مدتی همبازی و دوست بودیم. این رشته ها زیبا نیستند و درست نبود که این اتفاق بیفتد. منصوریان انتظار داشت مجیدی و سرمربی استقلال به او احترام بگذارند.

نوازی درباره حضورم به عنوان بازیکن در دربی یادآور شد: فکر می کنم در 10، 12 دربی بازی کردم و در اکثر دربی ها عملکرد خوبی داشتم. در دربی معروف سال 79 از روی ضربه ایستگاهی به احمدرضا عابدزاده گل زدم و بعد دعوا شد. دربی 79 هم زیبا بود و هم تلخ. ما فوتبالیست ها دوست داریم به آن دوران برگردیم. خیلی ها در آن زمان آرزوی بازی کردن را داشتند. رفیق جلوی من همیشه رضا شاهرودی، پیمان جمشیدی یا مرحوم مهرداد میناوند بود. در این دربی ما شکست خوردیم و شکست خوردیم.

وی ادامه داد: پس از درگیری من و پرویز برومند و حمید استیلی سه روز در زندان کسر بودیم. مسئولان از این اتفاق ناراحت شدند و ما را مقصر دانستند. خانواده‌های ما می‌دانستند چه اتفاقی افتاده است، اما نمی‌دانستند کجا هستیم. ما در زندان صحبت کردیم و به اشتباهات خود اعتراف کردیم. هر کاری که انجام دادیم به خاطر اشتیاقمان به پیراهن بود. گل من به پرسپولیس در این دیدار زیبا و شیرین بود اما گل تساوی همه چیز را تلخ کرد و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید