نقش عجیب یک مدیر در بسته شدن عجیب پنجره پرسپولیس

نقش عجیب یک مدیر در بسته شدن عجیب پنجره پرسپولیس

عملکرد مدیریتی محمدحسن انصاری فرد در پرسپولیس با انتقادات زیادی مواجه شده است. جدای از نحوه تعامل او با گابریل کالدرون که منجر به جدایی سرمربی آرژانتینی و در نتیجه شکایت او از پرسپولیس شد، برخی از قراردادهای منعقد شده در دوران انصاری فرد کاملا به ضرر قرمزها بود.

از قرارداد با آنتونی استوکس و کریستین اوساگونا تا تمدید قرارداد بوژیدار رادوشوویچ که حالا خطر شکایت او از فیفا، باشگاه پرسپولیس را به خطر می اندازد.

در چنین شرایطی بسته شدن پنجره پرسپولیس به دلیل بدهی 2.5 میلیاردی باشگاه به علیرضا بیرانوند، سطح آلرژی! هواداران این تیم بیش از پیش انصاری فرد را انجام داده اند زیرا این ماجرا ردپای مدیرعامل سابق پرسپولیس را نشان می دهد.

به نظر می رسد بدهی 2.5 میلیاردی پرسپولیس به دروازه بان بوآویستا ناشی از اصلاحیه ای است که در دوران انصاری فرد به قرارداد علیرضا بیرانوند اضافه شد و حالا این مشکل مشکلاتی را برای پرسپولیس به وجود آورده است.

این اتفاق باعث شد تا هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به شدت از محمدحسن انصاری فرد انتقاد کنند. انتقاداتی که بعید است برای آنها کارساز باشد چرا که مدیرعامل سابق پرسپولیس مدت هاست انتقادات را بی پاسخ گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید