ماجرای شکایت نساجی از باشگاه استقلال

ماجرای شکایت نساجی از باشگاه استقلال

اسماعیل اسماعیلی مدیر تیم نساجی مازندران در واکنش به اظهارات و شکایات برخی کارکنان باشگاه استقلال در خصوص شکایت باشگاه نساجی گفت: منتشر شد.

وی افزود: وقتی چنین موضوع مهمی در رسانه ها مطرح می شود، بی شک در بین هواداران نساجی تقاضا برای پیگیری این موضوع توسط کارکنان باشگاه ایجاد می شود.

مدیر تیم نساجی مازندران گفت که در بازی نساجی با استقلال نیز اتفاق مشابهی رخ داد اما پس از پایان بازی این مشکل رسانه ای شد. او بلافاصله پس از بازی شکایتی نکرد و نتوانست سهم خود را به دست آورد.

اسماعیلی تصریح کرد: از زمانی که ساکت الهامی سرمربی نساجی اعلام کرد ما حق خود را در زمین می گیریم و به دنبال این مشکلات نیستیم، در تمرینات هم نشان دادیم و موفق شدیم در هر دو بازی مقابل استقلال حداقل امتیاز را کسب کنیم. “

وی خاطرنشان کرد: ما یک تیم چند میلیونی هستیم، ضمن احترام به صحبت های آقای الهامی، اما باشگاه نساجی باید به تعداد بیشماری از هواداران گزارش دهد و به همین منظور بلافاصله پس از پایان مسابقه به نماینده مجلس شکایت کردیم. فدراسیون او را به کم کاری متهم کند.

مدیر تیم نساجی مازندران خطاب به برخی از کارکنان باشگاه استقلال تاکید کرد: جامعه فوتبال می داند که فصل گذشته چه حقی از نساجی ضایع شده است و نباید فراموش کرد که اگر امروز استقلال در صدر جدول است به خاطر امتیازاتی است که دارد. از گل گهر کسر شد داده می شود; بنابراین نساجی تا کنون نه تنها ذی نفعی در مراحل قانونی نداشته است، بلکه حقوق آن ضایع شده است.

اسماعیلی در پایان گفت: ما وظیفه داریم از فوتبال مظلوم مازندران دفاع کنیم و امیدواریم سازمان لیگ و نهاد انتظامی بدون ترس از فضای مجازی و رسانه های پر سر و صدا به عدالت احترام بگذارند و حکم عادلانه صادر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید