ماجرای مشت مرگبار همایون شجریان به حریف تمرینی

ماجرای مشت مرگبار همایون شجریان به حریف تمرینی

ویدئویی از همایون شجریان در فضای مجازی دست به دست شد که در آن او با ضربات متوالی حریف تمرینی خود را ناک اوت کرد و این مرد پس از ضربه سریع خواننده مشهور ایرانی به زمین افتاد. اما این مرد مربی همایون شجریان بود که با شجریان در باشگاه اکبر احدی سرمربی سابق تیم ملی بوکس کار می کند و در این صحنه به اصطلاح بوکسورها شاگرد معروف او را «لنگ» می کنند که به خاطر بیهوشی او از هوش می رود. یک لحظه.

به گفته سرمربی سابق تیم ملی بوکس، شجرجان حدود 5 سال است که به صورت حرفه ای در باشگاه خود تمرین می کند و از آمادگی بالایی برخوردار است. اکبر احدی در ابتدای صحبت های خود درباره ویدئویی که در فضای مجازی دست به دست می شود، گفت: در بوکس از این اتفاقات زیاد می افتد. در طول تمرین و پس از سکته مغزی، فرد ممکن است تعادل خود را از دست بدهد. در این صحنه مربی باشگاه من که برای همایون شجریان جان باخته بود، لحظه ای روی زمین افتاد و خیلی زود به حالت عادی بازگشت. او هنوز در باشگاه خوب است و کارش را انجام می دهد.

سرمربی اسبق تیم ملی بوکس که بلافاصله بعد از شجرجان و مربی اش پس از نقل قول حاضر شد، به نقل از رئیس قدیمی فدراسیون بوکس گفت: حاج آقا ناطق نوری همیشه می گفت کاری کنید که بوکس ممکن شود. دیدن؛ حتی اگر در مورد ما بد بنویسند. او می گفت دوست دارم صداوسیما بیشتر روی بوکس تمرکز کند اما حالا می خواهد از ما تعریف کند یا علیه ما حرف بزند. فکر می کنم اتفاقی که در باشگاه من افتاد باعث شد بوکس حداقل برای چند روز بیشتر از قبل دیده شود و این چیز خوبی است.

احدی همچنین درباره رکورد همایون شجریان در بوکس توضیح داد: فکر می کنم همایون شجریان 5 سال است که در باشگاه ما تمرین می کند. از نظر فنی کارش خیلی خوب است و حرفی برای گفتن ندارد. او در سن 46، 47 سالگی نیز خوش فرم است و با انگیزه تمرین می کند. بارها با او تمرین کردم. البته در زمان پخش فیلم این اتفاق برای من افتاد و در تمرین با بوکسورهای مختلف ده ها ضربه زدم و دندانم شکست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همایون شجریان قصد دارد به مسابقات برود یا خیر، گفت: همایون اصلا برای مسابقات تمرین نمی کند. او به دلیل علاقه ای که به بوکس دارد و علاقه اش به این رشته به بوکس علاقه دارد. شغل او چیز دیگری است و فقط برای سرگرمی بوکس کار می کند. «البته الان می بینیم که بوکسورها بازیگر می شوند و احسان روزبهانی در یک فیلم سینمایی بازی می کند.

ملی پوش اسبق بوکس با اشاره به هنرمندان دیگری که در باشگاه های بوکس دیده است، گفت: خیلی ها عاشق بوکس هستند و تمرین می کنند. مثلا یوسف تیموری و حامد بهداد را می شناسم که بوکس می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید