ماجرای نقشه ربودن علی کریمی توسط مهران مدیری/عکس

ماجرای نقشه ربودن علی کریمی توسط مهران مدیری/عکس

مهران مدیری 11 مهرماه عازم دبی شد و 17 مهرماه به کشور بازگشت و پس از آن گذرنامه اش ضبط شد. پیش از رفتن مهران مدیری برخی رسانه ها از ممنوع الخروج شدن وی خبر دادند. حالا همین موضوع دلیلی شده تا خبر عملیات نابجای مهران مدیری برای ربودن علی کریمی به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شود.

در اینستاگرام مطالبی منتشر شد مبنی بر اینکه مهران مدیری برای ربودن علی کریمی در بندر فجیره امارات قصد ملاقات با علی کریمی را داشته است. علی کریمی در پاسخ به این خبر گفت: از همه هموطنانم که نگران این بنده حقیر هستند تشکر می کنم. من و خانواده ام به طرق مختلف تهدید می شویم، اما نه از طریق تماس مستقیم. البته برام مهم نیست من همچنان در هر جای کشور عزیزم برای هموطنانم سوگوار و نگران هستم و همه غم من آرامش مردم سرزمینم است.

علی کریمی اگرچه مطلب فوق را منتشر کرده است، اما از آنجایی که وی به پست خبرنگاری که این ماجرا را افشا کرده است، واکنش نشان می دهد، برخی می گویند علی کریمی ماجرای آدم ربایی را تایید کرده است! در همین رابطه پراستو صالحی که به تازگی به کانادا مهاجرت کرده است در مطلبی با تکذیب خبر ربوده شدن علی کریمی نوشت: خب این خنثی شدن ماجرای ساختگی امروز دعوت آقای مدیری برای به دام انداختن علی کریمی است!

در پی اصرار خبرنگاری که مدعی ربودن علی کریمی شده بود، وی تصویری از گفتگوی خصوصی خود با علی کریمی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن علی کریمی این خبر را تکذیب کرد.

انتقال علی کریمی به دبی

بر اساس این خبر، علی کریمی به تازگی ویزای اقامت دائم امارات متحده عربی را دریافت کرده و به همراه خانواده به طور دائم به دبی نقل مکان کرده است. پس از مدتی با انتشار فیلمی از مهاجرت دائم خود خبر داد.

او در این فیلم از آهنگ «علامت سؤال» شادمهر عقیلی خواننده پاپ ایرانی استفاده کرد. لازم به ذکر است این آهنگ در آلبوم پر فراز آخرین اجرای شادمهر در ایران بود که پس از آن این خواننده برای همیشه کشورمان را ترک کرد.

مصادره اموال علی کریمی

بر روی درب منزل علی کریمی بنری نصب شده است که به گفته «دادستان قانونی» روی آن نوشته شده است: با دستور ضابط قضایی این ملک تا اطلاع ثانوی پلمپ می شود. حمید رسایی در یک برنامه تلویزیونی پیشنهاد مصادره اموال علی کریمی در ایران را مطرح کرد. سایت منتخب با انتشار عکسی از بنری در ورودی منزل علی کریمی مدعی شد خانه این سلبریتی فعال در اتفاقات اخیر پلمب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید