ماجرای ربوده شدن علی کریمی توسط مهران مدیری چیست؟

ماجرای ربوده شدن علی کریمی توسط مهران مدیری چیست؟

چندی پیش مهران مدیری با انتشار پستی به ناآرامی های اخیر کشور واکنش نشان داد مبنی بر اینکه تمایلی به پخش یک فریم از خود در یک شبکه تلویزیونی ندارد. اگرچه یک مدیر پیش از این در شرایط خاص از تلویزیون خداحافظی موقتی داشت و سپس به چارچوب تلویزیون بازگشت، اما اظهارات اخیر پیمان جبلی – رئیس صدا و سیما – در مورد مجریانی که مانند یک مدیر بعد از اخیر اعلام کردند. اتفاقات، عدم حضور آنها در تلویزیون و اشاره تلویحی برنامه «دورهمی» حاکی از آن است که حداقل برای مدتی مهران مدیری را در تلویزیون نخواهیم دید.

این روزها ادکلن های مدیری مربوط به طرح ربودن علی کریمی در امارات است که طبق ادعای منتشر شده ابتدا در فضای مجازی و سپس رسانه های خارجی قرار بود توسط مهران مدیری و با جلسه ای در دبی انجام شود! این موضوع در 24 ساعت گذشته به یکی از داغ ترین موضوعات در فضای مجازی تبدیل شده است.

پس از چند ساعت اما مشاور و مدیر برنامه های علی کریمی در توئیتی اعلام کرد که مهران مدیری با کریمی تماسی نداشته است.

همچنین از مدیران شبکه نسیم (شبکه ای که برنامه دورهمی روی آنتن می رود) مطلع شدیم که مهران مدیری در واقع هیچ ارتباطی با علی کریمی نداشته و سفر اخیر او که در بازگشت با حواشی همراه بود، به دبی نبوده است. پرواز برگشت از ابتدای طرف اروپایی به تهران اعزام شد.

دیدگاهتان را بنویسید