پرسپولیس از سر کچل لیست نکونام دست نمی کشد. ربوده شدن بزرگ پرسپولیس توسط استقلال

پرسپولیس از سر کچل لیست نکونام دست نمی کشد.  ربوده شدن بزرگ پرسپولیس توسط استقلال

یکی از بازیکنان جوانی که در بیست و دومین دوره لیگ برتر خوش درخشید، محمدرضا خالدآبادی دروازه بان 21 ساله هواداران بود. او زیر نظر داود فانعی دروازه بان اول هواداران شد و پس از پایان فصل با درخشش در تیم امیدهای زیادی را به دست آورد.

در روزهای اخیر شایعه شده بود که خالدآبادی به استقلال بسیار نزدیک است و حتی علی امیری قبل از استعفا با این هوادار بر سر جزییات این انتقال به توافق رسیده بود اما حالا خبرهای دیگری در این زمینه به گوش می رسد.

پرسپولیس در پی جدایی احمد گوهری به یک دروازه بان دیگر نیاز فوری دارد و با توجه به شرایط فهرست به دنبال جذب دروازه بانی است که لیست بزرگسالان را پر نکند. این اتفاق باعث شد تا یحیی گل محمدی، پیروان و مدیران پرسپولیس برای جذب خالد تلاش زیادی کنند.

پرسپولیس به هواداران نامه نوشته و دیدار نهایی امروز یا فردا برگزار می شود و احتمالا این انتقال تا ساعاتی دیگر نهایی خواهد شد.

نکته جالب اینجاست که خالدآبادی پیش از این در دوران جوانی در پرسپولیس حضور داشته و گفته می شود بیشتر به قرمزها وابسته است و آرزویش برای پرسپولیسی شدن دوباره بیشتر از پیوستن به استقلال است.

البته کانون هواداران علیرضا حقیگی دروازه بان سابق تیم ملی و ارشا شکوری دروازه بان 17 ساله تیم جوانان را به ترکیب خود اضافه کردند و مشکلی با جدایی خالدآبادی ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید