پرسپولیس از این احتمال استقلال دست نمی کشد; یحیی به دنبال گزینه هایی برای نکونام است

پرسپولیس از این احتمال استقلال دست نمی کشد;  یحیی به دنبال گزینه هایی برای نکونام است

علی طهماسبی سرپرست باشگاه هوادار در مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر گفت: در خصوص برنامه های این تیم برای داشتن مخاطب و هوادار گفت: تا الان خیلی به این موضوع فکر نکرده ایم. اگر تیم تهرانی پیدا کردید که هوادار داشته باشد، ما هم هوادار پیدا می کنیم.

وی ادامه داد: زمانی که استقلال و پرسپولیس در استان تهران هستند فکر نمی کنم جای مانور در این موضوع وجود داشته باشد.

وی در خصوص حضور فکری در تیم هواداران گفت: فکر می کنم کادر فنی قوی، شایسته و مدرنی داریم. آقای فکری و دستیارانش مربی تیم هستند. حدود 80 تا 90 درصد نقل و انتقالات این تیم انجام شده است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: اردوی خود را از دیروز در هتل المپیک آغاز کردیم. همه چیز خوب پیش می رود و امسال نسبت به سال های گذشته بسیار امیدوارتر شده ایم.

سرمربی هواداران درباره انتقال خالدآبادی به استقلال نیز توضیح داد: پرسپولیسی ها به غیر از استقلال به دنبال جذب این دروازه بان هستند و رقابتی بین مجاجی ها شکل گرفته است. هر دو تیم برای جذب خالد آبادی نامه ارسال کرده اند.

وی درباره مبلغ 10 میلیاردی که هواداران برای جذب خالدآبادی طلب کرده اند، گفت: به هر حال او یکی از سرمایه های باشگاه است. او کیفیتی دارد که هیچ دروازه بان دیگری ندارد. با توجه به کاهش در لیست بزرگسالان، همه تیم ها به دنبال بازیکن پایه دوم زیر 23 سال هستند.

طهماسبی در پایان گفت: خالدآبادی مدافع شماره یک تیم ملی است و مطمئن باشید ارزش چنین قیمتی را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید