تاج از استقلال دست نمی کشد

تاج از استقلال دست نمی کشد

در پی بحران تاج باشگاه استقلال و ابتلای تعداد زیادی از اعضای تیم به این ویروس، اکنون خبر می رسد که استقلالی ها همچنان درگیر این مشکل هستند و تست تاج تعدادی از اعضای خانواده اعضای تیم نیز مثبت بوده است.

دو روز مانده به دیدار مقابل پیکان از جام حذفی، خبر ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان استقلال به تاج، این دیدار را تحت الشعاع قرار داد. تست تاج 17 بازیکن تیم مثبت بود و سازمان لیگ به همین دلیل دیدار دو تیم را لغو کرد.

حضور پرتعداد استقلالی ها در هاله ای از بلاتکلیفی بازی مقابل هواداران را رها کرده است، این در حالی است که امروز سازمان لیگ تاریخ برگزاری دیدار دو تیم را 5 بهمن ماه تعیین کرده و از ابتلای آبی ها همچنان به این ویروس خبر می رسد.

ابتلای بازیکنان استقلال به تاج باعث انتقال بیماری و سرایت آن به اعضای خانواده آنها شد. به عنوان مثال، تست تاج برای همسر و دو فرزند رودی زاستد، مهاجم بنین ابی، مثبت بود و خانواده این بازیکن درگیر تاج بودند.

علاوه بر زستد، همسران چند بازیکن متاهل استقلال نیز به کرونا مبتلا شده اند و این باشگاه را در شرایط بحرانی قرار داده است.

این در حالی است که سازمان لیگ تاریخ 5 بهمن ماه را برای دیدار با هواداران در نظر گرفته است و استقلالی ها باید در روزهای آینده تست تاج دیگری برای بررسی وضعیت سلامت خود انجام دهند. ملی پوشان در تاریخ 6 بهمن نیز باید به مصاف امارات بروند و مشخص نیست ملی پوشان استقلال می توانند در اردوی تیم ملی حاضر شوند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید