ماساژ جنجالی سحر کوریشی و تاتلو در وسط ویلای ترکیه / عکس

ماساژ جنجالی سحر کوریشی و تاتلو در وسط ویلای ترکیه / عکس

سحر قریشی بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم «لژ و لژ» به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و یلدا او را انتخاب کرد. او پس از بازی در نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

اگرچه زمان زیادی از رابطه تتلو و سحر کوریشی نمی گذرد، اما حواشی رابطه آنها به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شده است.

تتلو چند وقت پیش گفته بود: من حتی همسرم را دوست ندارم، یکی دو طرفدار واقعی رفتار او هستند.

ماساژ جنجالی سحر کوریشی و تاتالو در وسط ویلای ترکیه
مدت زیادی از زمانی که تاتلو گفته است عکس جدیدی از تتلو و سحر قریشی در ویلایی ترکیه که در ژستی خاص گرفته شده، سروصدا کرده است.

سحر قریشی چند بار ازدواج کرده است؟
سحر قریشی قبل از معروف شدن با مهران آهوان ذاکری ازدواج کرد. حالا این دو از هم جدا شده اند. شایعه ازدواج سحر قریشی با امید علومی یکی از خوانندگان جوان ایرانی به تازگی منتشر شده است. سحر قریشی با حضور در برنامه دید در شب درباره رابطه خود با امید علومی گفت: به هر حال در شرایطی نیستم که فقط بخواهم به زندگی ام ادامه دهم. ما با هم هستیم.

رابطه سحر قریشی و امیر تتلو چگونه شروع شد؟
در حالی که سال گذشته شایعه رابطه این دو سلبریتی در فضای مجازی ادامه داشت، سحر قریشی ویدئویی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد که بسیار درخور خبر شد. در این ویدئو سحر کورسی در حال بازی در یک ویلا با آتش نشانان نشان می دهد، ویلایی که بسیار شبیه به خانه تاتالو در ترکیه است که بارها عکس هایی از آن منتشر کرده است.

اما این همه ماجرا نبود و سحر قریشی تیتراژ این ویدئو را با شماره 78 به پایان رساند که همان عددی است که همیشه پایان پیام های امیر تتلو در فضای مجازی بوده است. به خصوص پس از اینکه تاتلو در چند روز اخیر در کانال یوتیوب خود از هواداران خود خواست تا عضو کانال تازه تاسیس سحر قریشی یوتیوب شوند. آنها بعداً با انتشار عکس های مشترک رابطه خود را علنی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید