ماندری پور یک روز جدید استعفا داد

ماندری پور یک روز جدید استعفا داد

رئیس شورای شهر تهران گفت: طبق مصوبه اعضای شورای شهر خانه مرحوم شیبانی به موزه تبدیل شد.

مهدی چمران در پایان یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران گفت: امروز اولین جلسه شورای شهر تهران در سال 1402 بود که با تذکرات اعضای شورای شهر تهران آغاز شد و سپس حجت الاسلام آقامیری ایراد کرد. سخنرانی پیش سفارش مرتبط با موضوع تلاوت حجاب.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز شورای شهر تهران، امین توکلی زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گزارشی از اقدامات این معاونت در ماه های رجب، شعبان، رمضان و نوروز ارائه کرد که گزارش قابل قبولی بود. به طوری که طی روزهای مذکور برنامه های مختلفی در سطح شهر تهران اجرا شد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در جلسه امروز طرح الزام شهرداری تهران به تملک مسکن دکتر شیبانی از اعضای سابق شورای شهر تهران در دستور کار اعضای شورا قرار گرفت. این طرح به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید و قرار شد شهرداری خانه دکتر شیبانی را تملک کند. ضمناً در این مصوبه تاکید شده است که شهرداری تهران یا خانه مذکور را خریداری می کند و یا با وزارت ارشاد در خصوص خانه دکتر شیبانی همکاری لازم را دارد، ضمناً این خانه اولین خانه شورای انقلاب فرهنگی است و مقرر شد حفظ شود. موزه دکتر شیبانی.برای نگهداری

چمران ادامه داد: در ادامه جلسه تقویم کاری شورای شهر تهران در نیمه اول سال جاری در دستور کار قرار گرفت که مقرر شد هر هفته دو جلسه شورای شهر تهران در سن برگزار شود.

وی گفت: در ادامه جلسه امروز با توجه به پیشنهاد کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران مبنی بر استعفای نرگس ماندری پور از ستاد مشارکت محلات تهران، در نهایت این استعفا از سوی اعضای شهر تهران پذیرفته شد. مشاوره شورا در ادامه به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، نادعلی جایگزین نرگس ماندری پور شد.

دیدگاهتان را بنویسید