نویدکی در شرایطی خاص به دلیل مشکلات شخصی استعفا داد/ شبانه روز کار می کنیم


ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877051

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: جامعه ورزش ما باید قدردان کسانی باشد که در تلاطم کثیف بازارهای نقل و انتقالات و گمانه زنی ها حضور ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان با اشاره به اظهارات یکی از مدیران رسانه ملی درباره سرمربی سابق سپاهان گفت: این روزها مسائل مربوط به ارزیابی تیم ها و مربیان فوتبال به عنوان یکی از موضوعات مطرح شده است. در رسانه های ورزشی ما رسانه هستیم. لازم به ذکر است که این وظیفه ذاتی رسانه است و ما به آن احترام می گذاریم اما باید به اسطوره های فوتبال ایران مانند نویدکی نیز احترام بگذاریم و حرمت آنها را حفظ کنیم.

مدیرعامل سپاهان با ارزیابی عملکرد محرم نویدکی در دوران بازیگری و مربیگری خود گفت: وظیفه خود می دانم یادآوری کنم که محرم نویدکی سال ها به عنوان بازیکن و کاپیتان تیم فوتبال سپاهان فعالیت کرده و حدود دو سال است که بنا به دعوت نامه همکاری می کند. از باشگاه.” دعوت نویدکی به سرمربیگری و انتصاب او در این سمت بر اساس برنامه ریزی بلندمدتی است که برای آینده رشته مربیگری در نظر گرفته ایم تا مرد توانمند و ستارگان خانواده سپاهان را به مربی توانمند تبدیل کنیم. روزی بازیکن وفاداری بود و سعی کرد در عرصه مربیگری هم همین مسیر را طی کند.

وی افزود: واقعیت این است که نویدکی پرده جدیدی از رفتارهای انسانی، اخلاقی و البته فنی در فوتبال وارد کرده است. اینها قابل تقدیر است. وی اگرچه در شرایط سخت و در شرایط خاص مجموعه و ادامه همکاری با باشگاه به دلیل مشکلات شخصی، عذرخواهی کرد که نتوانسته به تیم کمک کند و نگرانی هواداران و شرایط سختی برای باشگاه وجود دارد، اما باید می توان گفت در دو سال اخیر مشکلات، امکانات و شرایط زیادی را پشت سر گذاشت که می توانست برای داشتن تیم بهتری در اختیار مربی باشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: به همین دلیل جامعه ورزش ما باید قدردان کسانی باشد که نماد اخلاق و رفتار انسانی هستند، همه اندیشه های خوب و فنی را دارند و در آشفتگی کثیف بازارهای نقل و انتقالات و گمانه زنی ها حضور ندارند. . او یکی از شخصیت هایی بود که من شهادت می دهم و تاکید می کنم. معتقدم باید برای همه کسانی که مظهر جوانمردی و کرامت انسانی هستند احترام و ارج خاصی قائل باشیم. در باشگاه سپاهان این را وظیفه خود می دانیم. چشم انداز همچنان ادامه خواهد داشت. یک ستاره درخشان به عنوان یک سرباز وفادار همراه با تیم و خانه خود.

ساکت گفت: این روزها نگرانی هایی از سوی هواداران مطرح می شود که البته رسانه ها نیز این نگرانی ها را دنبال می کنند. واقعیت این است که بعد از پایان لیگ نویدکیا به دلیل مشکلات شخصی فکر نمی کرد ادامه همکاری با سپاهان به نفع این تیم باشد. حتی او نگران بود که مبادا تصمیماتی بگیرد که به نفع سپاهان نباشد. پس از جدایی نویدکی، کار 24 ساعته در سپاهان ادامه دارد. طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه صمیمانه از باشگاه حمایت کرد و بر ثبات ساختار مدیریتی و هیات مدیره باشگاه تاکید کرد. هیأت مدیره باشگاه نیز با یوسف زاده، لطفی و پزشک به صورت شبانه روزی دیدار داشته و کارکنان باشگاه بی وقفه کار می کنند. نتایج اعلام خواهد شد و من از همه بابت دغدغه قلبی طلایی تشکر می کنم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید