ما فقط کیانی در تکواندو / استرس المپیک نداریم که باعث شکست ناهید در جام فجر شد

زمان: 19:13
منتشر شده در: 24/07/1400
کد خبر: 1776602

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: پس از مدت ها دختران ما انتخاب خوبی را دیدند که کیانی به دلیل استرس و مصدومیت المپیک نتایج خوبی نگرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرو کامرانی ، سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان درباره مسابقات جام فجر گفت: جام زنان فجر دیروز و در یک روز برگزار شد. تعداد تیم های شرکت کننده به دلیل شرایط کرونری کم بود. در دوره قبل که میزبان ایران بود ، کشورهای دیگر از این مسابقات استقبال کردند. جام فجر انتخاب کوچکی برای من به عنوان مربی زنان با بازیکنان سطح بالا داشت. پس از مدت ها ، دختران ما انتخاب خوبی را دیدند.

کامرانی با اشاره به بازی ناهید کیانی گفت: بازیکن همیشه در اوج نیست. در این دوره اردوها برگزار نمی شد و ناهید از مسابقات مختلف خسته شده بود. او همچنین بعد از المپیک روحیه خوبی نداشت. شاید فشار روانی و اولین تجربه حضور او در عرصه بین المللی بر او تأثیر گذاشت. به نظر من شکست بازیکن در مسابقات باعث رشد و پیشرفت او می شود. کیانی نیز در این مسابقه مصدوم شد و این دلیل آن بود که در فینال نتایج خوبی نگرفت.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در گفتگو با رادیو ورزش ، در پایان زهرا شیدایی ، یکی از امیدهای تکواندو ایران گفت: در ایران ما فقط ناهید کیانی نداریم و انگیزه ، بی باک و شجاع دیگری نیز وجود دارد. بازیکنان داخل کشور “شیدایی تیم ها را در اردوها همراهی می کرد و در این رقابت ها بیشتر از کیانی آماده به نظر می رسید. شکست یک تیم ملی برای من ناخوشایند است ، اما نوید حضور و درخشش بازیکنان پشت سر آنها است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید