مبلغ قرارداد گران ترین ستاره پرسپولیس به پایان رسید!

باشگاه پرسپولیس که ماه گذشته قرارداد یورگن لوکادیا را به ثبت رساند، حالا در نامه ای جدید به فرابورس، قرارداد او را به سایر بازیکنان اضافه کرده و رقم قرارداد بازیکنان خارجی پرسپولیس را به حدود 50 میلیارد تومان رسانده است.

در سند جدید منتشر شده توسط سامانه کدال رقم قرارداد بازیکنان خارجی پرسپولیس بازنگری شده است یورگن لوکادیا نیز به جمع وحدت حنانوف، گئورگی گلسیانی و شیرزد تمیروف اضافه می شود تا مبلغ دریافتی بازیکنان خارجی به 49 میلیارد تومان برسد.

مبلغ قرارداد گران ترین ستاره پرسپولیس به پایان رسید!
قرارداد جدید بازیکنان پرسپولیس که مجموع هزینه شیاطین سرخ را با پاداش های احتمالی به 310 میلیارد تومان می رساند.

این در حالی است که در مقاله قبلی، مجموع قرارداد بازیکنان خارجی برای سه بازیکن 19 میلیارد تومان بود که با یک محاسبه ساده درآمد یورگن لوکادیا به 30 میلیارد تومان رسید.

سی میلیارد تومان معادل یک میلیون دلار، لوکادیا را به یکی از گران قیمت ترین بازیکنان این فصل لیگ برتر و گران ترین بازیکن تاریخ پرسپولیس تبدیل می کند.

اما قیمت پرسپولیس برای جذب این مهاجم در مبلغ خالص قرارداد کمتر از مهدی کایدی است که استقلالی ها او را با مبلغ یک میلیون و 100 هزار یورو به خدمت گرفتند.

نکته جالب این است که با مقایسه سند قرارداد بازیکنان پرسپولیس بدون لوکادیا و با حضور او، میزان پاداش بازیکنان تغییری نکرده است، بنابراین مشخص است که احتمالا قرارداد لوکادیا گزینه و پاداش خاصی ندارد.

مبلغ کل قرارداد پرسپولیسی ها به حدود 320 میلیارد تومان می رسد که در صورت تحقق پاداش ها البته با جدایی شیرزد تمیرف و کسر قرارداد او از کل ارقام این رقم به حدود 310 میلیارد تومان کاهش می یابد. بنابراین مجموع قرارداد بازیکن پرسپولیس نیز 300 میلیارد خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید