مجازات کلانوی برای ستاره پرسپولیس

مجازات کلانوی برای ستاره پرسپولیس

در دیدار فینال کفا در یک صحنه محمدحسین کنعانی زادگان معتقد بود که بازیکن تیم حریف علیه او پنالتی گرفته است اما داور دستور به ادامه بازی داد. پس از این تصمیم محمدحسین کنعانی زادگان به قدری به داور اعتراض کرد که با کارت قرمز داور مواجه شد و امتناع وی از ترک زمین باعث ایجاد تنش در زمین شد و بازی برای دقایقی متوقف شد.

این رفتار باعث شد تا هواداران فوتبال به انتقاد از مدافع تیم ملی بپردازند و عده ای خواستند با این بازیکن برخورد جدی کنند تا درس عبرتی برای بازیکنان دیگر شود و با این اعتراضات به تیم ملی آسیب نرسانند.

شبهه محرومیت محمدحسین کنعانی زادگان از سوی فدراسیون فوتبال و حتی امیر قلانوی مطرح شد اما به نظر می رسد امیر قلانوی به طور جدی با او در میان گذاشته و تصمیم گرفته دیگر چنین رفتاری را انجام ندهد.

حمید مطهری، عضو کادر فنی تیم ملی درباره رفتار محمدحسین کنعانی زادگان و تصمیم کادر فنی تیم ملی گفت: می دانید در این لحظات آدرنالین بازیکن فوق العاده بالاست. جو وحشتناکی هم در ورزشگاه حاکم بود. برخی افراد می توانند این مشکل را کنترل کنند. «حسین واقعا پسر خیلی خوبی است. کالنووی با او صحبت کرد و تمام نکات را به او گفت. او خیلی سخت صحبت می کند، اما بازیکن باید روی صندلی بنشیند. می دانم که خوب نبود، اما در این شرایط سخت، چنین اتفاقاتی رخ می دهد.”

این حرف ها یعنی امیر قلعه نویی گوش محمدحسین کنعانی زادگان را کنار کشیده و این بازیکن در میانه محرومیت نیست.

دیدگاهتان را بنویسید