محمدی به سیم پایانی زد; یحیی بازیکنان پرسپولیس را متوقف کرد

محمدی به سیم پایانی زد;  یحیی بازیکنان پرسپولیس را متوقف کرد

از نکات قابل توجه دیدار پرسپولیس و سپاهان در تهران امید نورافکن پس از پیروزی بود. امید نورافکن بازیکن سپاهان به شعارهای هواداران پرسپولیس و جو سکوها واکنش نشان داد و آنها را با هواداران استقلال و سپاهان مقایسه کرد.

این بازیکن ملی پوش درباره پرسپولیسی ها گفت: هیچ وقت پرسپولیسی ها را اینطور ندیده بودم. من جلوی هواداران استقلال بازی کرده ام، آنها به قول قرآن اینطور نیستند. از اول بازی به دانشمندان توهین می کنند. “وضعیت چگونه است و کسی باید به آنها بگوید که این کار را نکنند.

نورافکن درباره دانشگر که هواداران پرسپولیس را هم تحریک می کند، گفت: من با محمد دانشگر کاری ندارم. من در مورد مردم و مردم کشورم صحبت می کنم. پرسپولیسی ها هم مردم کشور من هستند. حالا سعودی ها به بازی می آیند، باز هم میزبان ایران هستند. «من ایرانی هستم و نتوانستم به گوشه ای برگردم.

در همین راستا شنیده‌ایم که برخی از بازیکنان سرشناس پرسپولیس مصاحبه‌هایی را تهیه کرده و به مدیر رسانه‌ای این تیم داده‌اند تا علیه امید نورافکن ستاره تیم ملی سپاهان منتشر شود، اما…

فردی که علاقه خاصی به سبک بازی امید نورفکن دارد از انتشار این مصاحبه ها جلوگیری کرده است. شنیدیم که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به مدیر رسانه ای آن تیم دستور داده از انتشار این مصاحبه ها علیه امید نورافکن خودداری کند.

سرمربی پرسپولیس که به خوبی از حساسیت ها و شرایط تیمش برای رسیدن به سپاهان و قهرمانی آگاه است، در جریان تمرین تیمش به شاگردانش گفت: دوست ندارم هیچ بازیکنی مقابل تیم امید مصاحبه کند. نورافکن یا هر بازیکن و مربی دیگری از تیم های رقیب.” پرسپولیس در حال حاضر در شرایط حساسی قرار دارد و باید تمام تمرکز خود را روی تمرینات و مسابقات پرسپولیس معطوف کنید و با بازیکنان تیم های رقیب صحبت نکنید زیرا با انجام این کار تمرکز شما بیشتر می شود. خطا خواهد شد و تیم ما بیرون خواهد رفت.”

لازم به یادآوری است که امید نورافکن بازیکنی است که یحیی گل محمدی در ابتدای لیگ بیست و یکم و حتی بیست و دوم قصد جذب او را داشت اما این بازیکن دست از تلاش برنداشت و به تازگی قرارداد خود را با سپاهان برای سه سال دیگر تمدید کرد!

دیدگاهتان را بنویسید