هافبک استقلال به سیم پایانی برخورد کرد

هافبک استقلال به سیم پایانی برخورد کرد

مهدی مهدی پور، هافبک تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی 2 بر یک این تیم مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: بازی بسیار خوبی داشتیم. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و گل‌هایی دریافت کردیم، اما خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم و ۲ گل بزنیم و ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

وی ادامه داد: به هواداران تیممان تبریک می گویم چون تیم خوبی دارند. نمی خواهم بهانه بیاورم، اما استقلالی ها 6، 7 ماه است که پول نگرفته اند. اگر این اتفاق برای هر تیمی بیفتد، مطمئنا تیم از هم خواهد پاشید. بازیکنان استقلال با غیرت کار خود را انجام می دهند و تا آخرین لحظه می جنگند. این فصل اشتباهات داوری ما را آزار داد و امتیازات زیادی را از دست دادیم. همین هفته گذشته به اشتباه بازی را مساوی کردیم.

مهدی پور گفت: مشکلات فنی تیم ما به هیچکس ربطی ندارد. خوب یا بد بودن ما بستگی به کادر فنی دارد. مشکلات داوری امسال گریبان ما را گرفت. مثلا رقابت با صنعت نفت که ما را کاملا از کورس قهرمانی دور کرد و باعث شد تیم از کورس عقب بیفتد. بازیکنان تیم شایسته تقدیر و تبریک به هواداران هستند.

وی ادامه داد: چالش زمانی پیش می‌آید که افرادی که بیرون هستند و بازی نمی‌کنند در سطح بالاتری نسبت به بازیکنانی هستند که بازی می‌کنند. امیدوارم مشکل آرش و روزبه حل شود تا به تیم ما کمک کنند و هواداران را خوشحال کنند.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد از دست دادن چند بازی مهم به دلیل مصدومیت گفت: مصدومیت جزو فوتبال است و بعد از مدت ها مصدوم شدم، چند هفته دور بودم و بازیکنان تیم فوتبال خوبی ارائه کردند. مدتی طول کشید تا به شرایط ایده آل خود برگردم اما اکنون در شرایط خوبی هستم. از همراه اول می خواهم به تیم ما کمک کند. ما در شرایط سختی هستیم و 6، 7 ماه فرصت نداریم و در 11 سال بازی من هرگز چیزی ندیده ام که 7 ماه نداشته باشیم. بازیکن استقلال با مسائلی مواجه شده که جای تعجب دارد اما امیدوارم همراه اول به این تیم کمک کند تا این مسائل حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید