مدارس آذربایجان شرقی میزبان شهدای گمنام

همزمان با ایام سوگواری بانوی دو عالم؛

مدارس استان آذربایجان شرقی همزمان با ایام سوگواری بانوی دو عالم میزبان شهدای گمنام هستند. استقبال از شهدای گمنام در مدارس تبریز تا پنجم آذرماه سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی

اولین مراسم استقبال و تشییع پیکر شهید گمنام در مدرسه شهید علی بن ابی طالب ناحیه چهار تبریز با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان و دانش آموزان برگزار شد.

با توجه به این؛ مدارس مختلف استان آذربایجان شرقی طبق برنامه دو شهید گمنام پذیرش می کنند و مدیران مدارس می توانند با هماهنگی ادارات و از طریق لینک (Revayat24.ir/shahid) درخواست خود را برای بهره مندی معنوی شهدای گمنام ثبت کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در حاشیه مراسم استقبال از شهید گمنام، معطر شدن فضای آموزش و پرورش با عطر شهدا را فرصتی ارزشمند برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت خواند. در مدارس

مسعود سعادتی که به همراه دانش آموزان در این مراسم شرکت کرده بود، افزود: امروز پس از گذشت چندین نسل دور هم جمع شده ایم تا با آرمان های شهدا تجدید میثاق کنیم و این نشان می دهد که نسل جدید نیز حامی انقلاب و ادامه دهنده راه است. از شهدا.”

مشاور فرهنگی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه ایثار شهدا فراموش شدنی نیست، برگزاری مراسم استقبال از شهدای گمنام در درب مدارس را گامی موثر در راستای تحقق جهاد تبیین دانست. برای نسل جدید



آیا این خبر مفید بود؟