مدارس اصفهان فردا ۲۸ آذرماه تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان از آموزش غیرحضوری در تمامی مقاطع تحصیلی در مناطق شش گانه شهر اصفهان و 10 شهرستان استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

منصور شه فروش گفت: با توجه به تداوم سکون هوا، پایداری جو، افزایش غلظت آلاینده ها و اخطار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی کارگروه هماهنگی شرایط اضطراری هوا. آلودگی در استان مطابق با روزهای گذشته شکل گرفته است.

وی افزود: بر اساس تصمیم این کارگروه فردا سه شنبه 7 آذرماه کلاس های نواحی شش گانه اصفهان و آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف آباد، خمینی شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، کاشان، لنجان و. آران بازداشت می شود و بیدگل نیز به صورت غیابی بازداشت می شود.

این فروشنده شیشه بیان کرد: کارمندان با بیماری های زمینه ای، قلبی عروقی، زنان باردار و مادران شاغل دارای فرزند زیر شش سال و در مقطع ابتدایی می توانند با تایید سرپرست خود مرخصی یا از راه دور کار کنند.

وی با اشاره به ترکیب کارگروه هماهنگی اورژانس آلودگی هوای استان گفت: این کارگروه متشکل از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، نمایندگان ادارات کل محیط زیست، هواشناسی، آموزش و پرورش، پلیس راه، بحران است. مدیریت و شهرداری اصفهان همچنین نمایندگان سایر ادارات مانند صنعت و معدن، شرکت شهرک های صنعتی، ورزش و جوانان، شهرداری ها و ….

وی خاطرنشان کرد: تصمیمات نهایی این کارگروه مبتنی بر اجماع دیدگاه ها و بر اساس مولفه های مختلف از جمله میانگین وضعیت شاخص است. آلودگی هوا در طول 24 ساعت گذشته و پیش بینی های احتمالی برای ساعات بعدی پذیرفته و گزارش می شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: ایجاد محدودیت های توزیع گاز برای صنایع بزرگ استان ادامه دارد تا این صنایع دوره تعمیرات خود را تا زمان کنونی توزیع کنند.

لعابکار گفت: ممنوعیت اقدامات تشدید کننده آلودگی هوا از قبیل حفاری، بتن ریزی، سوزاندن بقایای گیاهی و غیره و همچنین پیشنهاد محدودیت زوج و فرد و برخورد با متخلفان و مالکان خودروهای دودی بدون دستور کار بررسی فنی در قرارداد پلیس راهنمایی و رانندگی



آیا این خبر مفید بود؟