مدارس کدام استان امروز شنبه 25 دی ماه تعطیل است؟ + جزئیات

مدارس کدام استان امروز شنبه 25 دی ماه تعطیل است؟  + جزئیات

روز جدید در این بسته مدارسی که به دلیل بدی هوا و بارش برف تعطیل شده بودند را مشاهده می کنید.

تعطیلی برخی از مدارس مازندران به دلیل بارش برف

روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران در اطلاعیه ای اعلام کرد تمامی مدارس شهرستان کلاردشت روز شنبه 25 دی ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

روز شنبه 4 مهرماه 93 کلاس های حضوری در مدارس ابتدایی، آزمون های داخلی متوسطه اول و دوم و فنی و حرفه ای کلاردشت لغو و تاریخ برگزاری آزمون ها متعاقباً اعلام می شود.

بر اساس این گزارش فردا شنبه 25 دی ماه تنها امتحانات نهایی و داخلی در مدارس بزرگسالان برگزار می شود.

جزئیات تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی در روز شنبه

پس از بارش شدید برف، کولاک و هوای بسیار سرد فردا شنبه 25 دی؛ مدارس ابتدایی روستایی هدآفرین در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و مدارس ابتدایی شهری در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

در اهر تمامی مدارس روستایی در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

همچنین در صوفیان تمامی مدارس شهری و روستایی نوبت صبح را با یک ساعت تاخیر آغاز می کنند.

در مرند مدارس راهنمایی و پیش دبستانی شهری و همچنین مدارس ابتدایی روستایی و متوسطه اول و دوم در مسیرهای (میاب، کوه کمر، ارلان، یکانات و مسجدالنق، دوجان) تعطیل است. شیفت صبح

کلیه مدارس شهری و روستایی در نوبت صبح و بعدازظهر ورزکان نیز تعطیل است.

تمامی مدارس شهری و روستایی در نوبت صبح و بعدازظهر در کاگزکنان و هاروانا تعطیل است.

همچنین کلیه مدارس روستایی در نوبت صبح کالیبر تعطیل است.

در سیاهرود کلیه مدارس شهری و روستایی در نوبت صبح و در شهرستان یولفا مدارس اختصاصی و پیش دبستانی تعطیل است.

در هشترود تمامی مدارس شهری و روستایی در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به کار می کنند.

باید توجه داشت؛ آموزش ها تعطیل نیست و از طریق فضای مجازی رصد می شود و این تعطیلی و تاخیر شامل امتحانات نهایی و هماهنگ استانی نمی شود و امتحانات در موعد مقرر برگزار می شود.

مدارس شهرستان ازنا 25 دی ماه به دلیل بارش برف تعطیل شد

روابط عمومی بخشداری ازنا به دلیل بارش برف و باران و تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی روز شنبه تعطیل و ادارات و دانشگاه ها با یک ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی لرستان، از بعدازظهر پنجشنبه با ورود سامانه بارشی به ابرناکی لرستان، بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید، کاهش دما، تگرگ و در شمال، شرق و تا حدودی شهرهای مرکزی برای ارتفاعات و طوفان و بارش برف را پشت سر می گذارد.

کار این سامانه بارشی صبح دوشنبه آینده در روستاها به پایان می رسد.

مدارس اندیکا تعطیل شد

بر اساس تصمیم فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران اندیکا به دلیل تداوم بارندگی ها، کم توانی برخی مدارس، طغیان فصلی رودخانه ها در اندیکا، مدارس تمام شیفت صبح و عصر در مناطق عشایری منطقه چلو و مارکیزها فردا شنبه 25 در ژانویه تعطیل هستند.

بر اساس این اطلاعیه کلیه مدارس ابتدایی مناطق شهری و روستایی آموزش و پرورش اندیکا فردا شنبه 25 دی ماه به صورت نیمه وقت و بر اساس سامانه شاد برگزار می شود.

تمامی مدارس شیفت صبح شهرستان دیواندره تعطیل شد

ایرج علیزاده رئیس آموزش و پرورش شهر دیواندره گفت: این تصمیم با موافقت شهردار به دلیل بارش برف و بسته شدن راه های فرعی اتخاذ شد.

وی افزود: امتحانات داخلی دوره اول متوسطه به فردا 28 دی ماه جاری موکول می شود.

علیزاده یادآور شد: امتحانات نهایی فردا شنبه 25 دی ماه در نواحی دبیرستان های رازی و فضیلت به دلیل ملی بودن و عدم تداخل در اجرای آن در استان در زمان اعلام شده برگزار می شود.

بارش برف مدارس تکاب را تعطیل کرد

مدیر آموزش و پرورش تکاب گفت: مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه این شهرستان فردا شنبه به دلیل برف و یخ زدگی معابر تعطیل است.

وی گفت: دبیرستان ها اعم از دهم، یازدهم و دوازدهم به دلیل برگزاری امتحانات کنکور و داخلی تعطیل نیستند و امتحانات دانش آموزان این کلاس ها در ساعت مقرر برگزار می شود.

وی افزود: کلاس های آموزشی مدارس تکاب در سامانه شاد راه اندازی می شود و هرگونه تعطیلی مدارس به دلیل بارش برف به صورت رسمی اعلام می شود.

جزئیات تعطیلی مدارس استان اصفهان به دلیل بارش برف اعلام شد

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با توجه به بارش رحمت الهی و احتمال مه گرفتگی و لغزندگی جاده های روستایی، روز شنبه 25 دی ماه 1400 برنامه آموزشی برای تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان چادگان اجرا می شود. به صورت مجازی و برخی مقاطع تحصیلی در فریدونشهر دیر شروع می شود.

آموزش و پرورش خوانسار همچنین اعلام کرد: کلیه کلاس های مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم شهرستان و روستا به صورت نیمه حضوری و امتحانات داخلی با نظر مدیر مدرسه و اطلاع رسانی لغو و به تاریخ دیگری موکول می شود. امتحانات نهایی فردا طبق برنامه برگزار می شود.

آموزش و پرورش بوئین میاندشت همچنین اعلام کرد: کلیه کلاس های مقطع ابتدایی شهرستان و استان به صورت نیمه وقت و کلاس ها در مقطع متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر برگزار می شود.

جزئیات فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری

اداره کل آموزش و پرورش استان در اطلاعیه ای فعالیت مدارس 10 شهرستان را برای فردا 25 دی ماه به شرح زیر اعلام کرد.

مدارس ابتدایی نواحی 1 و 2 شهرکرد با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز می کنند.

در منطقه لاران تمامی مدارس منطقه مرغملک و سوجان فعالیت آموزشی خود را در فضای مجازی و نیمه حضوری در تمامی مقاطع انجام می دهند و سایر مدارس منطقه نیز با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز می کنند.

در شهرستان کوهرنگ فعالیت آموزشی مدارس در تمامی مقاطع از طریق فضای مجازی و نیمه وقت انجام می شود.

در شهرستان فارسان بخشداری باباحیدر تمامی مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در فضای مجازی و نیمه حضوری و سایر مدارس شهرستان نیز با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز می کنند.

در شهر بن مدارس ابتدایی در فضای مجازی و نیمه حضوری و متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز می کنند.

در شهر اردل تمامی مدارس در تمامی مقاطع با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

در منطقه گندمان تمامی مدارس ابتدایی به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی به فعالیت آموزشی خود ادامه خواهند داد.

در منطقه بلداجی تمامی مدارس در تمامی مقاطع با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

در منطقه میانکوه کلیه مدارس ابتدایی با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز می کنند.

فعالیت آموزشی مدارس سایر نقاط استان طبق روال معمول انجام خواهد شد.

مدارس فریدونشهر به دلیل بارش برف با تاخیر برگزار می شود

فعالیت مدارس ابتدایی شهرستان فریدونشهر که شرایط مناسبی برای آموزش از راه دور دارند به صورت نیمه وقت و مدارس ابتدایی روستایی که شرایط مناسبی برای آموزش از راه دور وجود ندارد با 2 ساعت تاخیر آغاز می شود.

دبیرستان های اول و دوم شهرستان فریدونشهر به روال عادی خود به فعالیت خود ادامه می دهند.

همچنین بر اساس این اطلاعیه، با توجه به بارش رحمت الهی و احتمال مه گرفتگی و لغزندگی جاده های کشور، فردا (شنبه) برنامه آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان چادگان به صورت مجازی برگزار می شود.

در این اطلاعیه آمده است که امتحانات فارغ التحصیلی دبیرستان طبق برنامه زمان بندی شده برگزار می شود.

بارش برف مدارس پنج شهر آذربایجان غربی را تعطیل کرد

مهدی محمدپور رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: در شهرستان چایپاره مدارس ابتدایی شهری و کلیه مدارس روستایی و در شهرستان چالدران کلیه مدارس شهری و روستایی. بسته هستند.

وی بیان کرد: در شهرستان خوی مدارس ابتدایی شهری و روستایی و کلیه مدارس مناطق صفاییه و قطور، شهرستان تکاب مدارس ابتدایی شهری و روستایی و مدارس شاهین دژ و کشاورز کلیه مدارس روستایی تعطیل است.

محمدپور گفت: امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار می شود و زمان برگزاری امتحانات داخلی در روز مشخص شده اعلام می شود.

مدارس جنوا امروز تعطیل است

اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: با توجه به بارندگی و شرایط نامساعد جوی تمامی کلاس های مدارس شهرستان گناوه به استثنای دومی امروز به صورت مجازی برگزار می شود.

ستاد مدیریت بحران در جنوا همچنین از مردم خواست تا با رعایت نکات ایمنی به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیل در معابر و خیابان های شهر از خروج بی مورد از منازل خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید