مدافع استقلال به سپاهان رفت؟

مصاحبه سیاوش یزدانی چند روز پیش خبرساز شد. مدافع استقلال که عازم خدمت سربازی ملون شده، همچنان در شرایط نامشخصی برای فصل آینده به سر می برد و مشخص نیست باید در ملون به فوتبال ادامه دهد یا می تواند دوباره لباس استقلال را به تن کند.

این بازیکن دو روز پیش در یک مصاحبه ویدئویی جنجالی به انتقاد از مدیران استقلال، محمود فخری، فرهاد مجیدی، حسین کنعانی زادگان و … پرداخت. او درباره مسائل مختلفی صحبت کرد که مهم ترین آن ماجرای اعزام این بازیکن به اردو بود که باشگاه استقلال را مقصر آن دانست.

صحبت های یزدانی که به نظر می رسد با عصبانیت همراه بوده و حتی واکنش های استقلالی ها نیز مورد پسند هواداران قرار نگرفت. حالا این بازیکن در اقدامی عجیب صفحه هواداران باشگاه سپاهان را دنبال کرده است.

سیاوش یزدانی همچنین چند عکس از دوران حضورش در سپاهان را که پیش از این در صفحه اصلی اینستاگرام خود آرشیو کرده بود، آورده و در معرض دید عموم قرار داده است.

پیش از این زمزمه هایی مبنی بر علاقه سپاهان برای جذب این بازیکن شنیده می شد اما از یک سو وضعیت سربازی این بازیکن و قبولی وی در مقطع دکتری هنوز مشخص نیست و از سوی دیگر او برای بازیکن دیگری با استقلال قرارداد دارد. 6 ماه و حتی اگر سازمان نظام وظیفه ادامه داشته باشد. در صورت موافقت تحصیلی این بازیکن باید به استقلال برگردد.

دیدگاهتان را بنویسید