مدافع برزیلی در رادار استقلال/رافائل سیلوا وارد ایران شد


ساعت: 16:33
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812868

مدافع برزیلی استقلال برای عقد قرارداد به ایران آمده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رافائل سیلوا مدافع برزیلی برای عقد قرارداد با استقلال وارد ایران شد.

پس از جدایی سیاوس یزدانی و محمدحسین مرادمند برای خدمت سربازی، استقلالی ها خیلی زود با رافائل سیلوا به توافق رسیدند.

رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص می نویسد:

رافائل سیلوا، مدافع برزیلی و سابق باشگاه الفیصلی عربستان عصر امروز وارد ایران شد تا با استقلالی ها به توافق نهایی برسد و تست های پزشکی را انجام دهد.

رافائل سیلوا دا آرودا یک مدافع 29 ساله 193 سانتی متری متولد شهر کویاب در غرب برزیل است. این بازیکن فوتبال خود را از ریو پرتو برزیل آغاز کرد و سپس به پونتپرتا رفت و در سری آ و سری ب بازی کرد. بوآ اسپورتو، کریزیوما و گویاس در سری B برزیل دیگر تیم هایی هستند که رافائل سیلوا تجربه حضور در آنها را دارد.

این مدافع باتجربه پس از چند سال حضور در سری B، در سال 2018 به تیم بواویستا پرتغال پیوست و یک فصل برای این تیم بازی کرد. رافائل سیلوا در سال 2019 به الفیصلی عربستان پیوست و در این مدت 74 بار برای این تیم بازی کرد و فصل گذشته با الفیصلی عنوان حذفی جام حذفی عربستان و سهمیه مستقیم آسیایی را به دست آورد.

رافائل سیلوا قبل از نقل و انتقالات زمستانی عربستان و فسخ قراردادش با الفیصلی، در 13 بازی در 18 هفته ابتدایی لیگ حرفه ای عربستان در این فصل به میدان رفت و یک گل به الهلال زد. این بازیکن همچنین 90 دقیقه مقابل الهلال در سوپرجام عربستان بازی کرد.

آخرین حضور رافائل سیلوا با پیراهن عربستان سعودی، الفیصلی، به اولین حضور باخمن برمی گردد. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تاکید زیادی بر آمادگی گزینه مورد نظر و فاصله کم آخرین بازی رسمی خود برای جذب یک مدافع با کیفیت داشت.

این بازیکن در تمام 74 بازی اخیر خود برای الفیصلی به عنوان مدافع میانی بازی کرده است و تجربه زیادی دارد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید