مدافع جنجالی استقلال بعد از انتشار خبرهای جدید سر تمرین نیامد!

مدافع جنجالی استقلال بعد از انتشار خبرهای جدید سر تمرین نیامد!

عارف غلامی، بازیکن شمالی استقلال که در جریان بازی دوستانه مقابل هواداران دچار کشیدگی کشاله ران شده بود، 24 ساعت قبل از دربی مجددا در همان ناحیه دچار مصدومیت شد. گلامی در روزهای اخیر تمرینات ویژه ای را پشت سر گذاشت و به همین دلیل امروز به محل تمرین نیامد تا زیر نظر کادر پزشکی استقلال برای بازگشت به تمرینات آماده شود.

کادر فنی استقلال از وضعیت عارف غلامی خبر داد، این بازیکن از فردا (دوشنبه) به تمرینات گروهی اضافه می شود و مشکلی برای همراهی استقلال در کارهای تاکتیکی وجود ندارد. اما این بازیکن به دلیل غیبت نسبتا طولانی در تمرینات گروهی و مسابقات بعید است در ترکیب نهایی بازی این هفته مقابل تراکتورسازی قرار گیرد.

با توجه به شرایط بندگی و محبوبیت او در بین سرمربی پرتغالی این تیم، بعید نیست بازی تراکتورسازی در جام حذفی به دیدار پنجشنبه 31 دی هفته آینده راه یابد. این مدافع جنجالی پس از برخی فعالیت های سایبری خود و به دلایل انضباطی قبل از بازی هفته هشتم در دسترس باشگاه بود، اما پس از یک هفته بیرون نشستن در هفته نهم مقابل ذوب آچان، به ترکیب اصلی بازگشت. او چندی پیش استوری جدیدی در اینستاگرامش منتشر کرد اما اعضای کادر فنی استقلال اعلام کردند که دلیل غیبت او در تمرین امروز مربوط به استوری اخیرش نیست.

دیدگاهتان را بنویسید