مصاحبه جنجالی حجت کریمی به مذاق برخی خوش نیامد

مصاحبه جنجالی حجت کریمی به مذاق برخی خوش نیامد

در 48 ساعت گذشته و پس از تعیین اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال، اعلام شد که سرمربی اسپانیایی که تجربه هدایت تیم رئال مادرید را در دوران مربیگری خود دارد، برای مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال به تهران خواهد آمد. .

این موضوع در شرایطی مطرح شد که چند روز پیش خجت کریمی – سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال – در گفتگو با رسانه ها اعلام کرده بود در صورت مذاکره با یک مربی خارجی برای قبول هدایت تیم استقلال، این امر باعث می شود. در تهران اتفاق بیفتد، نه بیرون.

یادآور می‌شویم که در سال‌های اخیر مدیران سابق استقلال از جمله سیدرضا افتخاری، امیرحسین فتحی و همچنین فرستادگان مصطفی آجورلو برای مذاکره با مربیان خارجی به کشورهایی مانند ترکیه، قطر و امارات سفر کردند و در نهایت این گفتگو بود. با مربی خارجی ادامه داد. اما حالا در آخرین دوره زمانی که حجت کریمی مدیریت باشگاه استقلال را برعهده گرفت، این شرایط به شکل دیگری تغییر کرد و البته این تغییرات از فضای رسانه ای و مجازی رخت بربست.

نزدیکان به باشگاه استقلال به خبرروژی گفتند که ظاهرا با توجه به شرایط جدید ایجاد شده برای مذاکره با مربیان خارجی و حذف دست های پشت پرده برای ایجاد میانجیگری در مسیر جذب مربی یا بازیکن، عده ای این کار را نمی پسندند. مواضع مدیریت باشگاه استقلال را زیر سوال می برند.

این فرد آگاه که نخواست نامش فاش شود، تاکید کرد: هدف اصلی مدیریت باشگاه استقلال این است که دست دلالان را در روند جذب مربی یا بازیکن کوتاه کنند، اما ظاهرا کسانی که کیف دوخته اند. در ضمن فشار خونشان بالاست.» آنها بالا رفته اند و نمی توانند این وضعیت را تحمل کنند.

وی افزود: مدیریت باشگاه استقلال در شرایط جدید بیش از هر چیز به عزت باشگاه استقلال و همچنین پرداخت هزینه معقول برای استخدام مربی خارجی می اندیشد و نمی خواهد به تیم و هواداران خود آسیبی وارد کند.

دیدگاهتان را بنویسید