آخرین تصمیم حجت کریمی و استقلال برای گرفتن مجوز حرفه ای

آخرین تصمیم حجت کریمی و استقلال برای گرفتن مجوز حرفه ای

موضوع تایید نشدن مدارک استقلال برای اخذ مجوز حرفه ای از سوی کمیسیون صدور این مجوز در فدراسیون فوتبال یکی از موضوعات داغ فوتبال طی 24 ساعت گذشته است. زارج رئیس کمیسیون صدور مجوز روز گذشته اعلام کرد که استقلال به دلیل بدهی و عدم بارگذاری مدارک تسویه حساب در مهلت مقرر، از دریافت مجوز حرفه ای محروم است و به همین دلیل از لیگ قهرمانان آسیا محروم خواهد شد.

در چنین شرایطی هواداران استقلال که از تایید مدارک باشگاه پرسپولیس ناراحت بودند، اعتراض شدیدی در فضای مجازی داشتند و خواستار تلاش مدیران باشگاه برای احقاق حق استقلال شدند.

از این رو خجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال امروز برای پیگیری این موضوع به فدراسیون فوتبال رفت و با مهدی تاج جلسه ای برگزار کرد. در این جلسه راهکارهایی برای حل مشکل استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مطرح می شود و حالا مدیران این باشگاه به دنبال امید اندک خود برای کسب مجوز حرفه ای هستند.

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال پس از دیدار با مهدی تاج گفت: دیدار بسیار خوبی با مهدی تاج داشتیم. گفت‌وگوی خوبی داشتیم و برنامه‌ای برای پیشبرد برخی مسائل داشتیم.

وی درباره تصمیمی که برای بازگشت استقلال به لیگ قهرمانان آسیا در نظر دارد اینگونه توضیح داد: بحث تحریم ها و انتقال پول به حساب های خارجی اصلی ترین موضوعی است که قصد داریم با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در میان بگذاریم. امیدوارم مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا بپذیرند که استقلال به دلیل مسائل مربوط به تحریم ها در واریز پول به حساب استراماچونی و سایر طلبکاران تاخیر داشته است. الان همه بدهی ها را تسویه کرده ایم و مشکلی با آن نداریم.

سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: آقای تاج در جلسه امروز قول مساعدت و همکاری را دادند و از پیگیری ها و زحمات ایشان کمال تشکر را دارم.

کریمی درباره قصد سفر به مالزی و مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: در صورت نیاز در جلسه ای با حضور مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا با یک تیم حقوقی در مالزی شرکت می کنیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا نام استقلال در بین تیم های حاضر در لیگ قرار بگیرد. قهرمانان آسیا بازگشته اند. .

وی در مورد اینکه چقدر به حل این مشکل امیدوار است، گفت: هیچ چیز قطعی نیست اما تمام تلاش خود را می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید