برای گرفتن مجوز حرفه ای مشکلی نداریم/ به خاطر چیزی که نمی دانم باید 950000 یورو بپردازیم.


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908703

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به خاطر پرونده رادوسوویچ باید 950 هزار یورو بپردازیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از بازدید از ساختمان فدراسیون فوتبال گفت: کار اداری داشتم. قبلا حسابی با فدراسیون داشتیم، آمدم ببینم کجا رفته، چقدر از حسابی که قبلاً قرض گرفته بودیم، چک هایی مانده بود و آمدم ببینم باید آن چک ها را تحویل دهیم.

وی در خصوص اینکه باید گواهی ورزشگاه کاظمی به نام باشگاه پرسپولیس صادر می شد، گفت: البته یکی از گزینه ها همین است. هفته گذشته در خدمت مدیر ورزشی شورای شهر بودم که پیگیری کردند و نتایج بسیار خوبی برای انتقال به دست آوردند که فکر می کنم طی چند روز آینده انجام شود. احتمالا باید ترخیص با وزارت ورزش انجام شود، مقدمات انجام شده و فکر می کنم تا دو سه هفته آینده تکمیل شود.

درویش همچنین گفت: یکی از عناصر این است که ورزشگاه 99 ساله شود اما بیشتر فکر می کنم امکان انتقال آن وجود دارد. اگر تایید شورای شهر را داشته باشند بخشی به وزارت ورزش می رود و وزارت ورزش باید از دولت مجوز بگیرد. بروکراسی اداری وقت گیر است، اما انشالله این اتفاق خواهد افتاد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت از پیمانکار ورزشگاه درفشیفر گفت: شکایت از مدت زمان قرارداد بوده است. فکر می‌کنم چون قراردادش در اواخر سال 1400 تمام شده بود، به‌خاطر مصوبه‌ای که دولت به دلیل کرونا اعلام کرد، آن را تمدید کردیم.

درویش با اشاره به شایعات پیرامون پرسپولیس به خصوص عدم بازگشت لوکادیا به ایران اذعان داشت: همیشه شایعاتی پیرامون پرسپولیس وجود دارد. آیا زمانی را می شناسید که هیچ شایعه ای وجود نداشته باشد؟ هر بار خودشان را توجیه می کنند. چون آرامش پرسپولیس را دوست ندارند و دوست دارند بهانه تراشی کنند. وقتی لوکادیا با پرسپولیس قرارداد داره چطور برم؟ همچنین او از کارش در پرسپولیس بسیار راضی است. در این یکی دو ماه چقدر از من و همه عوامل پرسپولیس شنیدی؟

وی در نهایت با دریافت مجوز حرفه ای تاکید کرد: بروکراسی اداری نیز وجود دارد، آپلود جدید از 24 آذرماه آغاز می شود. تیم صدور مجوز حرفه ای ما هر دو تا سه هفته یکبار با فدراسیون دیدار می کند. ما جلسات خوبی داشتیم. حتی دو جلسه در خدمت وزیر ورزش بودیم. او در این مورد بسیار پیگیر است. الحمدلله ما بدهی خارجی نداریم، آخرین بدهی حدود 6 هزار دلاری بود که چند روز پیش به باشگاه کورتریک پرداختیم. بر این اساس با بازیکنان خارجی مشکلی نداریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره سفر به سوئیس بر سر پرونده رادوسوویچ گفت: دو سه تا پرداختی داشتیم که رسیدگی نشد. نمی دانم می روم، اگر تاثیری داشته باشد حتما می روم، اما مدیر روابط بین الملل ما حتما به این سفر می رود. امیدواریم بتوانیم این کار را انجام دهیم. چرا باید برای چیزی که من نمی دانم 950000 یورو از جیب این مردم مستضعف پرداخت کنیم؟ پول زیادی وجود دارد که می توان برای تیم های اصلی و زیرساخت های پرسپولیس استفاده کرد. زمین تمرین خوبی ایجاد کرد. متأسفانه چندین سال است که این میلیون ها دلار مفقود شده است، اما امیدواریم روزی بتوانیم با خرد جمعی و تجربه خوب حقوقی مشکلات را حل کنیم.

درویش در خصوص آخرین وضعیت ساختمان این باشگاه و درگیری با شستا تصریح کرد: طی صحبت هایی که داشتیم خود فدراسیون در حال حل مشکل شستا است، مستنداتی را نیز به فدراسیون ارائه کردیم که این موضوع نیز در مرحله حل است. . سه دنگش با مدارکی که ارائه کردیم به نام فدراسیون بود چون از منبع درآمدی که در سازمان لیگ داشتیم پول را تسویه و پرداخت کرده ایم. ربطی به فدراسیون ندارد اما همه اینها حل می شود.

وی در خصوص وضعیت رسول پناه، پناهجو خاطرنشان کرد: من حتی نمی دانم چگونه شروع شد و چگونه به پایان رسید! یادم هست روزهای اولی که آمدند و مصاحبه ها را بررسی کردند، وزیر وقت گفت فردی را معرفی کرده که 7.8 میلیارد تومان به پرسپولیس کمک کند. آمد 10، 15 میلیارد کمک کرد، بعد این حساب بسته شد و پرسیدیم آیا حساب بانک ملی و خزانه ما را بسته اند؟ گفتند ظاهرا اسنادی ارائه کرده که طلبکار است. به هر حال اینها مسائل حقوقی است که پیگیری می کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: تا جایی که ممکن است تلاش می کنیم پول را از جیب هواداران و مردم دور کنیم چرا که باید ریال در برابر ریال پاسخگو باشیم. امیدواریم با دستمزدمان تا جایی که امکان دارد از این مشکلات جلوگیری کنیم و اجازه ندهیم این هزینه ها به باشگاه کشیده شود.

درویش در خصوص اینکه آیا اردوی امارات قطعی شده است یا خیر، گفت: نه، هنوز مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید