تا زمانی که من هستم استقلال به خاطر مجوز حرفه‌ای از آسیا حذف نخواهد شد



مدیرعامل باشگاه استقلال:

علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال ابراز داشت: تا زمانی که من هستم استقلال به خاطر مجوز حرفه‌ای از آسیا حذف نخواهد شد.

تا زمانی که من هستم استقلال به خاطر مجوز حرفه‌ای از آسیا حذف نخواهد شد


به گزارش خبرگزاری موج، علی خطیر پس از برتری تیمش برابر هوادار در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: این برد را به همه هواداران، بازیکنان و اعضای کادر فنی تبریک می‌گویم. امروز، یک روز خوب برای باشگاه استقلال بود و امیدوارم این بردها ادامه داشته باشد تا به سمت قهرمانی برویم.

او درباره شرایط میزبانی تیم فوتبال استقلال هم گفت: همه تلاش خودمان را انجام می‌دهیم که در تهران میزبان باشیم. به ما گفتند شرایط زمین فعلا مناسب نیست. نباید اینگونه باشد سایر تیم‌ها میزبان باشند اما ما نباشیم. این موضوع عادلانه نیست. اگر یک درصد در تهران نتوانیم میزبان باشیم با نظر کادر فنی یک زمین دیگر را انتخاب می‌کنیم.

او درباره وضعیت بلانکو هم گفت: هفته آینده مشکل این بازیکن حل و قراردادش ثبت می‌شود. خدا را شکر الان همه چیز الان خوب است و با اتحاد به سمت قهرمانی می‌رویم. در نیم‌فصل هم تیم را برای قهرمانی تقویت می‌کنیم.

خطیر درباره شرایط اسپانسرهای باشگاه استقلال هم گفت: فعلا با دو اسپانسر قرارداد بستیم و در حال مذاکره‌ایم تا اسپانسرهای بیشتری داشته باشیم. مسائل اقتصادی باید حل شوند تا تیم در مسیر قهرمانی قرار بگیرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال  درباره مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال هم گفت: تا زمانی که من هستم استقلال به خاطر مجوز حرفه‌ای از آسیا حذف نخواهد شد.



آیا این خبر مفید بود؟




دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.


پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.


پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید