مدیرکل روابط عمومی و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور تغییر کردند.

ساعت: 16:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794919

رئیس سازمان مالیاتی کشور با صدور حکمی، مسعود میرزایی را به عنوان مشاور عالی و مدیرکل دفتر رئیس جمهور و روابط بین الملل منصوب کرد. مدیرکل جدید روابط عمومی سازمان مالیاتی نیز منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ طی حکمی از سوی داوود منظور رئیس سازمان مالیاتی کشور، مسعود میرزایی به سمت مشاور ارشد و مدیرکل کابینه و روابط بین الملل این سازمان منصوب شد. در متن حکم رئیس سازمان مالیاتی کشور خطاب به مسعود میرزایی آمده است:

نظر به تجارب، تعهد، تجارب و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مشاور عالی و مدیرکل دفتر رئیس جمهور و روابط بین الملل منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای منویات مقام معظم رهبری در رابطه با سیاست های اقتصاد مقاومتی و اهداف رئیس جمهور با رعایت اصول عدالت، انقلاب، مردم سالاری، پاکی و طهارت و فساد اداری، قانون مداری و احکام. مردم در راستای تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور، با همکاری، همدلی و همراهی کارکنان توانمند و دلسوز این خدمت، در انجام این مأموریت تلاش و کوشش می کنند. سایر وظایف محول شده

توفیق و سربلندی جنابعالی را در خدمت به مردم شریف میهن و تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

گفتنی است دکتر مسعود میرزایی مدیرکل سابق دفتر سرمایه گذاری خارجی سازمان سرمایه گذاری معاون وزیر اقتصاد و رئیس صندوق ضمانت سرمایه گذاری در صنایع کوچک مدیر امور مالی و توسعه بازار شرکت مهندسی بین المللی ایران ، معاون پژوهشی دانشگاه اقتصاد، عضو هیئت مدیره، مدیرعامل و قائم مقام شرکت سرمایه گذاری افق (بیمه ایران)، عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری خارجی ایران، مشاور و مدیر عامل شرکت ایده های تجارت هوشمند ( شرکت بازرگانی صبا) معاون سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران است.

همچنین طی حکمی دیگر از سوی داوید منظور رئیس سازمان مالیاتی کشور، بهنام سرخیل به عنوان مدیرکل روابط عمومی و فرهنگ مالیاتی این سازمان منصوب شد. متن حکم رئیس کل سازمان مالیاتی کشور به عنوان اولویت های کاری روابط عمومی و فرهنگ مالیاتی این سازمان به شرح زیر است:

1- ارتباط با روابط عمومی کلیه دستگاه های اجرایی به منظور اطلاع رسانی از فعالیت های سازمان.

2- تهیه خط مشی، هماهنگی و نظارت بر فعالیت های روابط عمومی ادارات کل امور مالیاتی استان ها.

3- نظارت بر به روز رسانی سایت سازمان و پوشش اخبار و اطلاعات آن.

4- ارزیابی افکار درون و برون سازمانی در مورد سیاست ها، فعالیت های حوزه اطلاعات و فرهنگ مالیاتی.

گفتنی است بهنام سرخیل دارای دکترای روابط بین الملل و عضویت در هیات علمی دانشگاه می باشد. در پرونده های علمی و کارگری خود 7 عنوان کتاب، نگارش ده ها مقاله، انجام پروژه های رسانه ای، همکاری در رادیو و تلویزیون و برخی مطبوعات و رسانه ها را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید