مدیریت فدراسیون ها با سرپرست مشکلی ندارد/ شاید برخی بخواهند ژیمناستیک تعطیل شود


ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907891

وزیر ورزش و جوانان گفت: شاید برخی بخواهند ژیمناستیک تعطیل شود اما ما نمی خواهیم این فدراسیون تعطیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان وی در حاشیه جلسه هیات دولت در گفتگو با خبرنگاران در خصوص تکلیف زمان انتخابات برخی فدراسیون هایی که در رژیم موقت اداره می شوند، اظهار داشت: این موضوع مشکلی ندارد و منحصر به فرد نیست و گاهی اتفاق می افتد قبل از آمدن ما یکی دو فدراسیون مثل ژیمناستیک با هم اختلاف داشتند. شاید برخی بخواهند ژیمناستیک تعطیل شود اما ما نمی خواهیم این فدراسیون تعطیل شود و جلسات آن را برنامه ریزی کرده ایم.

وی ادامه داد: ایمیل فدراسیون ژیمناستیک یک سال است که در دست فدراسیون یا وزارت ورزش نیست و رئیس قبلی این ایمیل را که محل مکاتبه با فدراسیون جهانی و است نمی دهد. گفت هر کاری می خواهی بکن. اما در حال برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات فدراسیون هستیم. فکر می کنم در اسفند ماه انتخابات سه یا چهار فدراسیون برگزار کنیم.


وزیر ورزش و جوانان وی گفت: باید پیش بینی شود که انتخابات در پایان دوره ریاست جمهوری یک فرد برگزار شود، به عنوان مثال تا زمان اعلام نتایج صلاحیت نامزدها نمی توان انتخابات برگزار کرد.


سجادی وی به شرایط تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی پرداخت و با تاکید بر اینکه باید با تمام سازوکارها در کنار تیم ملی قطر باشیم، گفت: رئیس جمهور نیز در این زمینه به وزیر امور خارجه دستور داد و روز یکشنبه برخی وزرا مهمان امیر عبداللهیان هستند تا مقدمات نهایی را فراهم کنند. با دستور رئیس جمهور به وزیر امور خارجه در این خصوص، به همراه 6 وزیر در 24 آبان میهمان امیر عبدالخیان هستیم.

وی ادامه داد: اقدامات فرهنگی انجام شده و تعدادی بلیت از قطر اخذ شده است تا افرادی از مدیران، همکاران و افرادی که می توانند در حوزه فرهنگی کمک کنند به قطر بروند. ما فقط بلیط را به آنها دادیم و هزینه ایاب و ذهاب را پرداخت کردند. وزارت ارشاد و فدراسیون فوتبال در خصوص خبرنگاران جام جهانی اقداماتی انجام داده اند.

بیشتر بخوانید:

سجادی: هزینه پروازهای رفت و برگشت جام جهانی به ۱۱ میلیون تومان کاهش یافت.

سجادی: سای باید مشکلش را به ما بگوید/ تلاش می کنیم VAR به نیم فصل دوم برسد

دیدگاهتان را بنویسید