مدیر اجرایی خانه موسیقی / انتخاب رئیس هیئت مدیره به زودی معرفی می شود

ساعت: 16:01
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786443

اولین جلسه هیات مدیره جدید خانه موسیقی ایران روز یکشنبه 30 آبان ماه در ساختمان شماره یک این مجموعه صنفی برگزار شد و طی آن داریوش پیرنیاکان به عنوان رئیس هیات مدیره و سخنگوی آن انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اولین جلسه هیات مدیره جدید خانه موسیقی ایران با حضور داریوش پیرنیاکان، حمیدرضا عاطفی، حمیدرضا اردلان، محسن رجب پور، زیدالله طلوعی (عضو هیئت مدیره)، آذر هاشمی (بازرس) و حمیدرضا نرشت نورباش آبان در ساختمان شماره یک برگزار شد.

در ابتدا حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانه موسیقی ایران) در این نشست حضور یافت و گزارشی از اقدامات و عملکرد دوره قبل ارائه کرد.

نورباش در سخنانی به انتخابات اخیر خانه موسیقی اشاره کرد و گفت: طبق اساسنامه در سال 1378 مهلت هیات مدیره خانه و همچنین هیات مدیره کل به پایان رسیده است و ما طبق اساسنامه در سال 99 به پایان رسید. موظف به برگزاری انتخابات بودند». اما در سال 99 که مصادف با شیوع ویروس کرونا بود، مجبور شدیم انتخاب خانه موسیقی را به تعویق بیندازیم. البته با کاهش اپیدمی تصمیم به برگزاری دو جلسه گرفتیم، اما با آمدن موج جدید کرونا مجبور به لغو آن شدیم. در پایان تابستان امسال همزمان با واکسیناسیون عمومی طبق پروتکل های بهداشتی موفق به برگزاری جلسات و انتخابات در فضای باز شدیم که با توجه به شرایط موجود با استقبال خوبی مواجه شد.

وی افزود: در مدت زمان قانونی و در اسرع وقت پس از انتخابات مجمع عمومی خانه موسیقی و انتخابات هیئت مدیره خانه موسیقی را داشتیم که خوشبختانه با حضور اکثریت آراء برگزار شد. از اعضا و هیئت مدیره جدید انتخاب شد.

نوربچش در پایان برای اعضای جدید هیات مدیره خانه موسیقی آرزوی موفقیت کرد و گفت: و مدیرعامل جدید را در مهلت قانونی معرفی کرد.

پس از پایان جلسه هر یک از اعضای هیئت مدیره به بیان نظرات خود در خصوص فعالیت های خانه موسیقی پرداختند و از زحمات مدیر اجرایی با توجه به تنگناهای مالی بی سابقه دوره قبل تقدیر کردند. اعضای هیات مدیره همچنین بر رویکرد جدید اجرایی در دوره آتی تاکید و اعلام کردند که تمامی گزینه های مدیرعامل خانه موسیقی و برنامه ها و سوابق وی و مدیرعامل جدید خانه موسیقی را به موقع بررسی خواهند کرد. به زودی ارائه خواهد شد.

در پایان با رای اعضای هیات مدیره، داریوش پیرنیاکان به عنوان رئیس و رئیس هیات مدیره، حمیدرضا اردلان به عنوان نایب رئیس و حمیدرضا عاطفی به عنوان دبیر هیات مدیره انتخاب شدند.

هنگامه آهوان و مسعود شعاری در اولین جلسه هیات مدیره غایب بودند و از طریق نمایندگی به سایر اعضا، رای آنها نیز در تعیین تکلیف هیات مدیره محاسبه شد.

انتخابات ده مرکز موسیقی خانگی از اوایل پاییز امسال آغاز شد و در هر هیئت پنج نفر از سوی اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند. همچنین 23 آبان ماه خانه هنرمندان میزبان مجمع عمومی خانه موسیقی متشکل از 50 نفر منتخب کانون ها بود و آذر هاشمی (بازرس) انتخاب شد.

خانه موسیقی در توضیح پایانی این خبر بیان می کند: بر اساس ماده 21 اساسنامه خانه موسیقی، اعضای هیئت مدیره از خود یا خارج از خود فردی را به عنوان مدیر انتخاب می کنند که مجدداً مدیرعامل انتخاب می شود. برای ترم بعدی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید