مراسم روز درختکاری فدراسیون ووشو / ملی پوشان ووشو 72 نهال کاشتند


ساعت: 13:58
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813418

مراسم روز درختکاری برای دومین سال متوالی در فدراسیون ووشو برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به مناسبت هفته منابع طبیعی مراسم روز درختکاری صبح امروز (یکشنبه 15 اسفند) در فدراسیون ووشو برگزار شد.

در این مراسم امیر سیدیکی رئیس فدراسیون، میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، ناطقی نایب رئیس بانوان، بختیاریان سرپرست دبیری، سرکار خانم واحدانی پور معاون ورزش بانوان و اعضای هیئت مدیره ورزش بانوان حضور داشتند. ساندا .تیم های ملی بانوان و آقایان تلاوی درخت زیتون با “پیام صلح و ورزش و 13 شاخص خانواده ووشوی کشور” و همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد اباعبدالله الحسین(ع) کاشته شد. و نیت شهدای کربلا.

امیر صدیگی رئیس فدراسیون ووشو در این مراسم گفت: فعالیت های فدراسیون ووشو با توجه به مسئولیت های اجتماعی و حفاظت از منابع طبیعی به صورت جدی متمرکز خواهد شد. برای دومین سال متوالی مراسم روز درختکاری در فدراسیون برگزار می شود و باید آن را در سراسر کشور و در هیئت های مختلف ترویج دهیم. امروز قهرمانان جهان و آسیا و کسانی که باید در بازی های آسیایی، جهانی، المپیک دانش آموزی و مسابقات قهرمانی آسیایی قراش در تاجیکستان شرکت کنند، در این سنت حسنه حضور یافته و شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: امروز ورزشکاران ما بیشتر به اهمیت مسئولیت های اجتماعی و اتفاقاتی که در جامعه می گذرد توجه دارند. امیدواریم مراسم امروز بتواند به آینده ای بهتر برای حفظ منابع طبیعی کمک کند.

میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران نیز گفت: 72 نهال برای 72 شهید کربلا در فدراسیون ووشو به نمایندگی از شهدای ورزش کشور غرس شده است. فدراسیون ووشو امروز چراغ اول را روشن کرد. خوشبختانه فدراسیون ووشو همیشه در چنین کارهایی پیشتاز بوده و کار خود را انجام داده است. در واقع فدراسیون همیشه پیشتاز مسئولیت اجتماعی بوده و خرسندیم که این رویداد بزرگ با حضور ورزشکاران و قهرمانان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید