اتفاقات خوبی افتاده و فدراسیون ووشو در مسیر درست قرار دارد/ حمایت مجلس از مدال آور ووشو


ساعت: 10:55
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821759

درخواست توجه حداکثری به ووشو از رئیس فدراسیون؛

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی با رئیس فدراسیون ووشو دیدار کرد.

به گزارش راه دانا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، محمدمهدی فروالدین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و کر و کارزین از استان فارس و رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس با امیر صدیگی دیدار کرد. در فدراسیون ووشو

وی با بیان اینکه همواره بر فعالیت فدراسیون های ورزشی نظارت دارد، افزود: امسال به دلیل برگزاری بازی های آسیایی هانگژو در سال 2022، سال مهمی برای ورزش کشور است. می دانیم که ووشو همواره نقش بسزایی در سبد مدال های کاروان کشورمان در بازی های آسیایی داشته است، بنابراین سعی می کنیم در آستانه برگزاری این رقابت های مهم حمایت خوبی از این رشته داشته باشیم.

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس گفت: امروز کشورهای خارجی و دشمنان قسم خورده ایران به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند و درخشش بانوان و آقایان ایرانی در بازی های آینده می تواند پاسخ محکمی باشد. اینکه اتفاقات خوبی در ووشو افتاده و مسیری که این فدراسیون طی کرده، هم از نظر توسعه اجتماعی و هم از نظر ورزش قهرمانی مسیر درستی است.

فرودین تاکید کرد: ووشو و کوراش به دلیل درخشش در بعد قهرمانی نیازمند توجه و حمایت برای حفظ جایگاه و ارتقای آن هستند. مجلس این حمایت از حوزه مدال‌آور و موفق ووشو را ضروری می‌داند تا ووشو بتواند به مدال‌آوری کاروان ایران در بازی‌های آینده کمک کند.

همچنین امیر صدیگی رئیس فدراسیون ووشو با تقدیر از حمایت های مستمر مجلس انقلاب به ویژه فراکسیون ورزش و جوانان خواستار توجه حداکثری به فدراسیون ووشو شد.

در این نشست محمدمهدی فروالدین همچنین با سامان احمدی و مصطفی حسن زاده ملی پوشان تالو استان فارس گفت و گو کرد و در این دیدار نگرانی دو ملی پوش را شنید و برای رفع آن قول مساعد داد. در این دیدار مجید ملکی مدیر تیم های ملی و محمد نجف پور نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید