12 کارگروه گردشگری/ اتفاقات خوبی در مسیر گردشگری یزد در یزد تشکیل شده است


ساعت: 12:00
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812400

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد:

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از تشکیل 12 کارگروه گردشگری در یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حجت الاسلام مجتبی صداقت، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد صبح امروز در جلسه ارائه و دیدار با هیئت اندیشمندان گردشگری و مراسم اهدای حکم دبیران کارگروه های این سازمان. شورا با اشاره به پر بودن شهر باستانی یزد. وی با بیان اینکه یزد یکی از میراث فرهنگی و سرمایه های گردشگری است، گفت: یزد به دلیل جهانی شدن بافت تاریخی خود بیش از هر زمان دیگری نیاز به بازنمایی دارد.

وی با اشاره به رشد چشمگیر گردشگری در کشور و در نتیجه استان یزد طی دو دهه اخیر، افزود: توسعه گردشگری در حال حاضر با تمام کاستی های موجود توان رقابت با برخی از صنایع را دارد و می تواند درآمدزایی خوبی داشته باشد. برای استان و فعالان آن.»

صداقت با اشاره به نیازهای حوزه گردشگری یزد اعم از زیرساختی و فرهنگی گفت: در این راستا شورای اندیشه گردشگری با 12 کارگروه تشکیل شد و امید به اتفاقات خوبی را در این حوزه ایجاد کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از گردشگری شهری به عنوان یکی از شاخه های مهم گردشگری نام برد و گفت: شهر یزد به دلیل جاذبه های تاریخی و فرهنگی از ظرفیت بسیار خوبی در این حوزه برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه بناهای تاریخی یزد عمدتاً مقصد گردشگری بسیاری از مسافران این شهر تاریخی است، گفت: برای ساماندهی وضعیت موجود و پاسخگویی به ذائقه گردشگران و بهبود وضعیت گردشگری نیازمند گروه هایی است که بتوانند همکاری موثری داشته باشند و قرار دادن گردشگری یزد در مسیر پیشرفت مفید است.

صداقت از گردشگری به عنوان یک پدیده اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی یاد کرد و گفت: برای تحقق کارکردهای گردشگری در حوزه های مختلف، علاوه بر ایجاد اتاق فکر، 12 کارگروه گردشگری تشکیل شده که باید برنامه ها و پروژه هایی در این زمینه داشته باشند. فرهنگسرای شهید حسن پور موارد مختلف خود را ردیابی کنید.

معاون شهردار یزد از تعامل و هم افزایی شکل گرفته بین این کارگروه ها قدردانی کرد و گفت: این کارگروه ها باید با پژوهش و مطالعات و برنامه های خود کار خود را در دو قالب بلندمدت ویژه و پروژه ای انجام دهند و به صورت مستمر و موقت تعریف کنند.

صداقت با اشاره به اینکه کارگروه ها می توانند دغدغه ها و دغدغه های خود را به کمیته گردشگری شورای شهرداری اعلام کنند و از آنها کمک بگیرند، افزود: آسیب ها و دغدغه ها در حوزه گردشگری بسیار زیاد است و می تواند مورد استفاده دولت و دولت قرار گیرد. ظرفیت کارشناسان.”، برای دستیابی به برنامه های خوب در حوزه گردشگری به ویژه گردشگری شهری.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید