توزیع 100 هزار اصله نهال به مناسبت روز درختکاری بین داوطلبان / امسال در نظر گرفته شده و فروشندگان کلوس


زمان: 5:50 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813127

مدیرکل منابع طبیعی و مدیریت منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری:

عسگر احمدی گفت: امسال در روز درختکاری 100 هزار اصله نهال بین داوطلبان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ عسگر احمدی مدیرکل منابع طبیعی و مدیریت حوزه آبخیز چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته درختکاری از 15 اسفندماه آغاز و تا 19 اسفند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه منابع طبیعی جزو انفال است و حفظ آن بر عهده همگان است ادامه داد: امسال 100 هزار اصله نهال بین داوطلبان روز غرفه توزیع می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: «ایران سبز، ایران قدرتمند، همه با هم، جهاد برای حفظ منابع طبیعی» شعار امسال است.

احمدی نقش رسانه ها را در فرهنگ سازی برای حفظ منابع طبیعی ضروری برشمرد و افزود: اگر این واقعیت پیدا شود که منابع طبیعی متعلق به همه مردم است و فواید زیادی دارد، همه برای حفظ آن و جلوگیری از تخریب آن تلاش می کنند. . . .» در برابر تخریب کنندگان این گنج خدادادی بایستید.

وی با اشاره به ممنوعیت ورود زائرین به دشت لاله چهارمحال و بختیاری گفت: در جلسه حقوقی خزانه داری امسال ورود به دشت لاله ممنوع شد.

احمدی گفت: موضوع ممنوعیت ورود به دشت لاله باید قبل از فراهم شدن شرایط پرورش لاله به مردم اطلاع رسانی شود.

مدیرکل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به خلاء قانونی در ارتباط با فروشندگان میخک خاطرنشان کرد: در این زمینه فقط قانون کار با عوامل تکثیر نباتات وجود داشت، اما با استناد به اینکه این موضوع تحصیل غیرقانونی ملک بوده، مالکان و مالکان را متضرر کرده است. فروشندگان در حال اجراست که حافظان محیط زیست نیز آمادگی اجرای آن را اعلام کرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید