مراسم ویژه فرهاد مجیدی در امارات

مراسم ویژه فرهاد مجیدی در امارات

اتحاد کلبا در آخرین هفته لیگ برتر امارات مقابل العین به تساوی 2 بر 2 دست یافت. در حالی که در دقایق مسابقه به دلیل اخراج مهدی کایدی با ده بازیکن بازی کرد.

نکته جالب فرهاد مجیدی در تیم اتحاد کلبا نتایج خوب او مقابل تیم های بزرگ است. مهمترین ویژگی تیم تحت هدایت او شجاعت و بازی رو به جلو است به حدی که کارشناسان فوتبال امارات فرهاد مجیدی را مربی جوان و خوش سلیقه فوتبال امارات می دانند که آینده درخشانی در لیگ برتر این کشور خواهد داشت.

پیش از این یکی از کارشناسان فوتبال امارات با طرح سوالی جالب، علاقه مندان به فوتبال در این کشور را به چالش کشید. آیا فرهاد مجیدی گزینه مناسبی برای نیمکت نشینی تیم ملی فوتبال امارات است؟

با توجه به عملکرد تهاجمی شاگردان فرهاد مجیدی مقابل تیم های بزرگ، این مربی به سمت هدفی بزرگ در فوتبال امارات پیش می رود. رسیدن به نیمکت مربیگری تیم ملی این کشور. هدفی که شاید به این زودی ها محقق نشود اما این چشم انداز مربی فرهاد مجیدی برای فوتبال امارات است.

احمد الهیوری کارشناس فوتبال امارات در تحلیل بازی العین اتحاد کلبه گفت: فرهاد مجیدی در امارات مربی «استایل» شده و برای خود مدرسه درست کرده است. او در دو سال گذشته بارها و بارها در مقابل تیم های بزرگ اماراتی توانایی های خود را نشان داده و خود را به عنوان مربی جوان و موثری معرفی کرده است.