مرحله فنی آماده سازی 17 سامانه هوشمند پمپ بنزین به پایان رسید/ مردم باید با صبر و حوصله فرصت حل مشکل را فراهم کنند.

ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779658

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری:

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: از روز گذشته فرآیند بازگرداندن سامانه هوشمند سوخت را آغاز کردیم و این فرآیند دو مرحله دارد که شامل مرحله فنی و کار سخت افزاری و نرم افزاری است. و باید توسط همکاران ما در استان انجام شود، «تاکنون 17 ایستگاه آماده شده و از نظر استانی در این زمینه آماده هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد فاضلی رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: به محض اطلاع از قطعی پمپ بنزین، راه اندازی آفلاین پمپ بنزین ها را در دستور کار خود قرار دادیم و عملا سیستم هوشمند سوخت را از مدار خارج کردیم و شرایطی را ایجاد کردیم که نیازی به سیستم هوشمند ندارد. کارت سوخت مردم به صورت رایگان

وی گفت: روند سوخت گیری با این روش تا روز چهارشنبه ادامه داشت و توانستیم از 55 جایگاه سوخت استان 53 جایگاه یعنی حدود 100 درصد جایگاه ها را فعال کنیم و خدمات سوخت رسانی به مردم ارائه کنیم.

فاضلیان وجود مشکلات فنی را دلیل عدم اضافه کردن سوخت به دو محل دیگر عنوان و خاطرنشان کرد: از روز گذشته فرآیند بازگرداندن سیستم هوشمند سوخت را آغاز کردیم و این فرآیند دارای دو مرحله است که شامل مرحله فنی و کار سخت افزاری و نرم افزاری است که استان باید انجام دهد. ، تاکنون 17 ایستگاه آماده شده و از نظر استانی در این زمینه آماده هستیم.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از برگزاری مرحله دوم در این راستا در کارخانه تهران خبر داد و خاطرنشان کرد:

وی گفت: مردم در یکی دو روز گذشته با صبر و حوصله همکاری می کنند اما باید با صبر و حوصله به ما کمک کنند تا به حالت اولیه برگردیم چرا که در سراسر کشور ایستگاه ها در حال آماده سازی است و کار به مرور پیش می رود.

فاضلیان افزود: از 17 جایگاهی که در کارخانه تهیه و ارائه کردیم، سامانه هوشمند پنج جایگاه به سرعت به حالت اولیه بازگشت و در دو روز گذشته سوخت با دو قیمت در این جایگاه ها به مردم تحویل داده شد. روند بازگرداندن ایستگاه ها آماده است.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر در حال پیگیری برای رفع کامل موضوع هستیم و به زودی شاهد حل این موضوع خواهیم بود.

وی با اشاره به سهمیه بندی سوخت مردمی دولت، یادآور شد: پیامی از سوی وزارت نفت در این زمینه وجود دارد و مردم اصلا نگران نباشند و سهمیه ها در کارت ها باقی بماند و به محض اینکه سامانه هوشمند، جایگاه و کارت سوخت مشخص شود. راه اندازی شد در کارتخوان گنجانده شود. دریافت خواهید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید