مرد پرسپولیسی هشدار داد: مجریان تلویزیون حق ندارند حسینی را تخریب کنند

مرد پرسپولیسی هشدار داد: مجریان تلویزیون حق ندارند حسینی را تخریب کنند

بهروز سلطانی دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه دروازه بانی تیم ملی و مصدومیت بیرانوند گفت: باید برای این مربی گریه کنیم که بعد از مصدومیت دروازه بانش اینطور دست هایش را روی سرش می کوبد! آقای کی روش اگر به سایر دروازه بانان خود اعتقادی ندارید چرا حسینی، نزاز و عابدزاده را به قطر بردید؟ اجازه می‌دادی بیایم تا فقط دروازه‌بان را روی نیمکت داشته باشیم.

وی افزود: تفاوت حسینی با بیرانوند چیست؟ من پرسپولیسی هستم اما به عنوان مربی دروازه بان فکر می کنم حسینی با بیرانوند فاصله چندانی ندارد و به نظرم او در هیچ یک از گل ها مقصر نبود. در برخی از توپ ها حتی اگر دو دروازه بان در دروازه داشتیم باز هم گل می خوردیم.

پیشکسوت فوتبال بومی کشورمان تصریح کرد: حیف است مجریان تلویزیون با بی شرمی می خواهند حسینی را مقصر جلوه دهند و این دروازه بان را تخریب کنند. حسینی به هیچ وجه مقصر نبود. هر کس در موقعیت او بود این گل ها را می خورد. شما نباید اینطوری بازیکن رو نابود کنید که مثلا به کیروش لطف کرده باشید.

سلطانی با بیان اینکه با وجود علاقه و اعتماد زیاد کیروش به بیرانوند، آیا این دروازه بان می تواند در بازی دوم گارد بازی کند تا سرش را آرام کند، گفت: خطرناک است و عاقلانه نیست. وقتی سه دروازه بان دیگر را با خود به جام جهانی می بری، باید بقیه روحیه بدهی، نه اینکه جلوی حسینی دستی به سرت بزنی و دل دروازه بانی را که می خواهد وارد جام جهانی شود خالی کنی. این آقا ثابت کرده که اصلا مربی بزرگی نیست.

دروازه بان سابق تیم ملی درباره عملکرد تیم ملی مقابل انگلیس گفت: تیم ما وحشتناک بود. باور کنید اگر عربستان از طرف آرژانتین این ترس را نداشت از یاران مسی بیشتر از دو گل می زد. متأسفانه ما در ده دقیقه آخر فقط هجومی بازی کردیم و دیدیم که انگلیس مقابل ما جمع شده است.

وی ادامه داد: آن ترکیب چه بود؟ چرا باید مقابل انگلیس 1-9-1 بازی کنیم؟ این وضعیت برای تیم ملی ایران شرم آور است! ترکیب بد تیم ملی و آرنج اشتباه باعث شد ملی پوشان به سادگی بایستند و گل بزنند.

سلطانی تاکید کرد: وقتی لبوفروش در خیابان من را می بیند و می گوید این چه ترکیبی است، یعنی همه متوجه آرنج اشتباه تیم ما شده اند، اما متاسفانه خودمان متوجه نشدیم! آقای سی روشه که ادعا می کرد این همه از فوتبال انگلیس می داند، با این ترکیب برای فوتبال ما شهرت پیدا کرد.

وی در خصوص اینکه تاج گفته بود کی روش را آورده ایم تا گل کمتری بخوریم، خاطرنشان کرد: باید به فدراسیون هم تسلیت بگوییم که چطور دلشان را شاد کردند! تحلیل آقای تاج واقعا عالی بود شما یادبودی روی دیوار بد کسی نوشتید! افتضاح بود که 6 گل به انگلیس خوردیم. این یک فاجعه ملی برای فوتبال ما بود.

دیدگاهتان را بنویسید