کنایه تند ستاره ها از استقلال تا مجریان تلویزیون

کنایه تند ستاره ها از استقلال تا مجریان تلویزیون

محمد دانشگر پس از پیروزی یک بر صفر مقابل فجر شهید سپاسی در جمع خبرنگاران درباره غیبت دو بازیکن استقلال به دلیل خدمت سربازی گفت: به نظرم برد خوبی بود. ما این برد را به هواداران تقدیم می کنیم اما خودمان اصلا خوشحال نیستیم چون دو بازیکن خوب هم بد رفتار می کنند. به نظر می رسد سیاوش یزدانی و حسین مردمند اصلاً تمایلی به خدمت سربازی ندارند. چرا این دو نفر به سربازی می روند اما من فرق بین دو سه ماه را نمی دانم؟!

وی افزود: برخی رسانه های ورزشی از روز گذشته تاکنون 2000 مطلب در مورد این بازیکنان منتشر کرده اند. آنها روحیه هواداران و بازیکنان را وارد بازی کردند. من خودم در فجر شهید سپاسی سرباز بودم. موضوع این نیست که مرادمند و یزدانی سربازی نمی روند، سربازی می روند. اما بعد از دو سه ماه هیچ اتفاقی نمی افتد. سیاوس یزدانی بازیکن ملی پوش ماست. سه چهار ماه دیگر تیم ملی به جام جهانی می رود، او الان 29-30 سال دارد. با تیم ما این کار را نکنید. آنها دو بازیکن بسیار خوب ما هستند. بردیم اما امروز از دیدن آنها خیلی خوشحال نیستم، خیلی نگرانم که با تاخیر دو کوارتر اتفاقی نیفتد.

دانشگر با بیان اینکه با جدایی آنها مسئولیتش در تیم بیشتر می شود، گفت: مسئولیت من نیست، دوست داریم کنار هم باشیم. لطفا آن را با هم قاطی نکنید و اینقدر بزرگنمایی نکنید. چیز خاصی نیست. بازیکنی که برای جام جهانی باید به تمرینات برود، باید به این یا آن لیگ برود و آینده اش در خطر است. اهالی تلویزیون زیاد حرف می زنند و نمک به سرشان می ریزند تا نخواهند. چون این بازیکنان برای رسیدن به اینجا خیلی زحمت کشیده اند.

دیدگاهتان را بنویسید