مرگ دلخراش دو جوان کهگیلویه و بویراحمدی پس از شکست تیم ملی فوتبال ایران


ساعت: 16:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915130

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از باخت مقابل آمریکا و حذف از جام جهانی اشک ریختند تا غم عدم حضور در اولین دوره جام حذفی قطر در سال 2022 مرگ 2 جوان کهگیلویه را رقم بزند. و بویراحمدی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، دو تماشاگر 23 و 30 ساله کهگیلویه و بویراحمدی پس از شکست تیم ملی ایران مقابل تیم ملی آمریکا دچار سکته مغزی و ایست قلبی شدند.

تیم فوتبال ایران در جام جهانی 2022 که پس از شکست سنگین مقابل انگلیس به پیروزی شیرین و شادی برای مردم مقابل ولز دست یافت، در رقابت های گروه B جام جهانی قطر در ورزشگاه التمامه به مصاف تیم ملی آمریکا رفت. در این طرف و نتوانست صد نفر از این فوتبالیست ها را پشت سر بگذارد و نتوانست تا مرحله حذفی جام جهانی ادامه دهد که غم این ناکامی منجر به جان باختن دو جوان کهگیلویه و بویراحمدی در شهرستان بش و پایتخت شد. این استان

در اولین گزارش پزشکی یکی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران در یاسوج پس از سوت پایان این دیدار که مانند 85 میلیون ایرانی در انتظار لذت بردن از شادی یک پیروزی شیرین بود، تحمل این باخت برایش سخت بود و متاسفانه دچار سکته قلبی شد و بعد از مدتی درگذشت و پس از چند ساعت درگذشت.

به گزارش خبرنگار ما در شهرستان باشت، جوان 23 ساله باشتی پس از سوت پایان بازی ایران و آمریکا در جام جهانی 2022 و باخت تیم ملی ایران دچار سکته قلبی شد و به این شهر اعزام شد. بیمارستان این شهر با آمبولانس 3 روز بعد در بیمارستان فوت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید