فوتبالیست جوان کهگیلویه و بویراحمدی در پایتخت سرخپوشان

ساعت: 09:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799591

علیرضا کوشکی بازیکن تیم فوتبال پیکان تهران مورد توجه دو تیم استقلال و پرسپولیس قرار گرفته است.

استان کهگیلویه و بویراحمد مهد استعدادهای ناب ورزشی از جمله فوتبال است. در اوایل دهه 90 بازیکنانی مانند اینما موسوی در استقلال و میلاد گریبی در پرسپولیس تهران حضور داشتند و در سال های اخیر نیز بازیکنانی مانند رشید مظاهری که پیراهن تیم ملی را نیز به دست آوردند و بابک مرادی در میادین ورزشی خوش درخشیدند.

مهاجم 21 ساله پیکانی گچساران علیرضا کوشکی یکی از پدیده های نیم فصل اول لیگ بیست و یکم تاکنون است که مورد توجه سرخابی ها قرار گرفته است. این مهاجم که مهدی مهدوی کیا نیز برای حضور در تیم ملی زیر 23 سال تاجیکستان مد نظر او بود، پیکان کوشکی را به تیم زیر 23 سال نداد.

کوشکی در رقابت های لیگ برتر امسال از جمله مقابل پرسپولیس و سپاهان 4 گل به ثمر رساند.

در روزهای اخیر خبر علاقه استقلال و فرهاد مجیدی برای جذب این بازیکن بالا گرفته و حالا شنیده می شود پرسپولیس به دنبال مهاجم پیکان است.

این بازیکن که در گذشته زیر نظر حمید مطهری کار می کرد، اکنون به دلیل مصدومیت عیسی القطر از یک سو و نتیجه ضعیف مهاجمان پرسپولیس از سوی دیگر، یحیی گل محمدی و همکارانش بیش از گذشته برای پرسپولیس اهمیت دارد. برای جذب مهاجم به بازار زمستان و به نظر می رسد کوشکی یکی از گزینه های اصلی آنها باشد.

کادر فنی پرسپولیس معتقد است سبک بازی این بازیکن شباهت زیادی به علی علیپور دارد و می تواند در پرسپولیس ستاره شود.

در این میان باید به این نکته اشاره کرد که با توجه به نیاز بیشتر پرسپولیس به جذب گلزن و همچنین رابطه خوب یحیی گل محمدی و محتبی حسینی، این بازیکن ممکن است شانس بیشتری برای حضور در جمع سرخ پوشان داشته باشد. امروز یکی از روزنامه ها نیز مدعی شده است که روابط نه چندان خوب اکبر محمدی با فرهاد مجیدی می تواند مانع از انتقال احتمالی کوشکی به استقلال شود. و موضوع اعداد در این زمینه مهم خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید